Vraagje over de eisprong

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Even een vraagje. Omdat mijn cyclus elke maand wat langer is weet ik niet precies wanneer ik mijn eisprong zou moeten hebben, in ieder geval wel deze week. Nu had ik gisteravond opeens enorme steek in mijn zij net ofdat ik last van mijn nier had en vanmorgen ook nog een beetje kan dat een eisprong zijn? Nu heb ik alleen nog wat gerommel in mijn buik maar verder niets. Maar ik heb gisteren niet geklust eergisteren wel, kan het nu al te laat zijn?

Liefs Cindy

Hoi Cindy,
Ik heb ook altijd steken in mijn zij als ik mijn ei heb. Misshcien is dat bij jou ook wel zo, maar elk lichaam is anders...
Het schijnt dat je de dag voor je ei het vruchtbaars bent, dus....reken maar uit! Ik zal voor je duimen!
Manon

Hey hoihoi

Het kan idd je eisprong zijn

2 dagen voor 1 dag voor en 1 dag na je eisprong ben je vruchtbaar

groetjes natasja

zaadjes kunnen tot 5 dagen leven

tenminste meisjes 5 max en jongens 3 geloof ik

maar je hebt altijd uitzonderingen

dus kan je deze maand wel zwanger worden hoor

groetjes natasja

duimduimduimduimduim

Ha Cindy

Wij zijn gisteren bij de huisarts geweest. Zij vertelde ons hoelang je cyclus ook is je eisprong is ALTIJD 14 dagen voor je menstruatie.

Dus als jij een cyclus van rond de 35 dagen(gemiddeld) heb moet je 14 dagen terug rekenen toen had je je eisprong!!! Het beste is om een paar dagen voor en na je eisprong om de dag te klussen!

Dit kan je natuurlijk pas achteraf weten, dus als je ongi bent geworden.
Het is misschien wel handig om je bevindingen op te schrijven op een kalender, dan kun je namelijk altijd zien of het mogelijk is geweest toen een eisprong te hebben gevoeld!!!
I
k weet niet of je dat andere stukje van mij had gelezen:
NAAR HUISARTS GEWEEST EN WIJZER GEWORDEN!!!
Daar staat ook precies hoe wij er voor staan en wat er evt nog kan worden gedaan!!!

Ik hoop dat je alles een beetje begrijpt en er ook wat aan hebt!!!!
Anders hoor ik het wel, veel succes en tot gauw

Moppie

He meiden,

Bedankt voor jullie reactie.
Als ik het gemiddelde neem van mij 4 cylclussen hiervoor is dat 31 dagen, dus als ik het deze week om de dag doe moet het toch een keer goedkomen
ach we zien het ook wel......maar het gevoel wordt wel elke maand sterker....

En Moppie ik heb inderdaad je verhaal gelezen, wel een gedoe allemaal zeg, maar ik hoop voor je dat het wel snel gaat lukken, een vriending van mij heeft ook die hormonen gehad en bij haar ging het prima alleen wat last van 'opvliegers', binnen 3 maanden was ze zwanger. Dus ik duim voor je!

Liefs Cindy

Ha Cindy

Het valt allemaal best wel mee hoor ik slik nu alleen 10 dagen pilletjes en als ik dan weer ongi word kan ik ook weer tellen en klussen.
Ik hou het er maar op dat mijn lichaam makkelijk gezegd even in de war is en gereset moet worden hahahahaha.
Moppie

Moppie,

gemiddeld genomen is de eisprong van een vrouw 14 dagen voor de menstruatie. Maar niet iedere vrouw is hetzelfde. Bij mij was mijn eisprong altijd 12 dagen voor de dag dat ik ongesteld moest worden, er zo'n ook vrouwen waarbij de periode tussen eisprong en menstruatie 10 dagen dan wel 16 dagen is.

Een tijdje temperaturen en/of het gebruik van ovulatietesten kan  je een goed  inzicht geven in je cyclus.

Bij mijn zwangerschappen heb ik ook vaak getest op die 12 dagen na de eisprong en gaf de test een positief resultaat.

Groetjes
Miep

Ha Miep

Klopt helemaal wat je zegt het woordje ROND ontbrak in de zin.
(ROND 14 DAGEN VOOR JE MENSTRUATIE IS JE EISPRONG)
Maar in het geval van mij, dus als je een cyclus hebt van 45 dagen, blijft dit dus ook rond 14 voor je menstruatie!!!!

Nou meidens ik hoop dat alles nog een beetje duidelijk is
Groetjes Moppie

Terug
Bovenaan