vraagje over de moeder

Hallo allemaal.

Ik heb even een vraagje over mezelf!   Mijn kleine is nu bijna 4 maanden. En nadat hij geboren was heb ik altijd het gevoel gehad dat mijn darmen?!?! ( mijn ingewanden ) niet zitten zoals ze voorheen zaten.

Nog steeds heb ik dit gevoel en kan ik nog steeds niet prettig liggen op mijn linkerzij ik heb het gevoel dat alles dan verkeerd ligt van binnen. Het geeft soms een (licht) pijnlijk gevoel maar het is vooral benauwend.

Wie herkend dit?

Groetjes,

Sandra
 
Hoi Sandra,



Wat vervelend voor je dat je nog niet de oude bent. Een kind krijgen is ook niet niks!

Toch zou ik als ik jou was even naar je huisarts gaan. Je hebt wel last van iets, en zelfs pijn. Dat lijkt me niet goed.



Hopelijk knap je snel weer een beetje op.



Groetjes Maaike





 
Mijn zoontje is ook vier maanden en ook ik heb nog wel last hoor. Niet zozeer van mijn darmen maar meer van mijn bekkenbodem. Het doet geen pijn, maar geeft eerder een soort beurs gevoel. Ik ben  naar de huisarts geweest om te vragen hoe of wat. Hij vertelde dat het heel normaal is dat je na de bevalling nog vanalles voelt van binnen. Alle organen enzo moeten opnieuw een plekje vinden. Hij gaf aan dat pijn in je buik, pijn bij het vrijen en een beurs gevoel "van onderen" allemaal heel normaal zijn. Wel moet het na zes maanden over zijn. Misschien heb je  er iets aan!
Groetjes, Patricia
 
Oh, dat is fijn om te weten. Ik ben ook nog steeds wat beurs in mijn
schaamstreek. Ben 8 weken geleden bevallen en vond al dat het zo lang
duurt. Maar dat is dus normaal.



Ik heb ook nog steeds last van mijn wond. Ik ben ingeknipt en hoewel de
hechtingen allemaal weg zijn is de wond zelf nog maar oppervlakkig
dicht en soms gaat hij ook weer een heel klein beetje open. Ik heb er
weinig pijn aan, alleen de bovenste huidlaag is wat gevoelig en soms
bloed het een heel klein beetje.

Weet iemand of dit normaal is?



Groetjes,



Sandra

 
Terug
Bovenaan