vraagje over de pil...

hoi hoi

Even een vraagje over de pil.

Ik slik hem nu al ongeveer  5 mnd en het is een vervanger van de microginon 30 (deze was goedkoper voor de apotheek maar werkt hetzelfde zeiden ze)

Ik moet tot donderdag mijn pil nemen maar sinds gisteren verlies ik al bruine afscheiding en soms al wat rood (sorry...) Dit is nu al de tweede keer .....de eerste keer was de 2e maande dat ik hem slikte.

Nu ben ik ws een pil vergeten in te nemen (kan het me niet herinneren,maar die van de vrijdag zit er nog in......(ja ben blon,,t) dus misschien komt het daardoor...

Maarre wie herkent dit en wat kan je dan het beste doen..
Gewoon de strip afmaken of nu maar gewoon stoppen en hopen dat het snel doorzet..

Heb nml al buikpijn en wat rugpijn en hoofdpijn dus het wringt wel..

liefs tobi

Ff de bijsluiter lezen denk ik.
Ik ben ook zo'n rund met innemen hoor. Het ging goed, maar ja na zo'n lange tijd zit het er nog niet in om elke dag die pil te nemen.
Hij ligt nu op m'n kussen. Bij het bed opmaken.... hup strip op het kussen dan komt het goed. hihi

Pauline

Ik ben er ook zo een, dus ik heb een implanon staafje in laten brengen. IDEAAL!!
Voor mij tenminste. De komende drie jaar kan ik de pil niet meer vergeten. En als we eerder weer aan de kindjes willen laat ik 'm er gewoon weer uithalen.
Maar helaas weet ik het antwoord op je vraag ook niet. Sorry. . .
Liefs Nelleke

Hoidiehoi

Ik had ook altijd Microgynon en als ik dan een pil was vergeten, maakte ik wel mijn strip af.... Het kan dan idd wel zijn dat je een doorbraakbloeding hebt, maar volgens mij is het toch echt het beste om wel die strip af te maken. Anders klopt het hormonen-peil niet meer dacht ik..... Succes iig!

Liefs Annet

Terug
Bovenaan