vraagje over de quinny buzz

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

ik heb een quinny buzz

nu heb ik moeite met de bandjes oppompen, hebben jullie dat ook??
met het bijgeleverde pompje lopen ze leeg als je hem eraf haalt en toen we laatst naar de benzine pomp reden en het daar wilde proberen waren ze helemaal leeg ipv VOL.

ook vind Ryan het leuk om bij de buggyinzet vooraan aan het schuim te zitten frunneke
en vooral bijten, zo krijgt hij dus die troep binnen als ik het niet snel genoeg zie

doen die van jullie dat ook???

niet echt een handige optie van quinny dat schuim . eraf halen misschien ???

groetjes moekje

Wij hebben ook een quinny buzz en zijn er best tevreden over. Alleen het oppompen van de banden is inderdaad een drama! Met het pompje lukt het echt niet. Wij gaan naar een oom met een compressor en daar lukt het, maar het is een enorm geklungel. Dus we doen het niet vaak.

Bijten aan die rubberen stang doet onze dochter niet.

ook wij hebben een quinny buzz, maar ik herken geen van de twee problemen...
Het oppompen gaat bij ons zowel met de handpomp als bij de automaat bij de benzinepomp gewoon helemaal goed.
En Sarah bijt ook niet aan het schuim dus dat scheelt. Wij hebben overigens op die stang voor ook nog steeds een speelgoes spiraal zitten...vind ze leuk en het voorkomt dus dat ze erop gaat bijten.

Ik kan je dus niet van tips voorzien verder...
Succes

Tamar & Sarah (16-07-07)

Hoi Moekje, wat herken ik jouw probleem!! Dit hadden wij dus ook, band was niet meer vol te krijgen alsof het ventiel stuk was oid.

Oplossing: Nieuwe binnenband met "krom/gebogen" ventiel erin laten zetten bij de fietsenmaker. Het kostte mij 12,50, maar had daarna geen problemen meer met oppompen omdat het ventiel iets naar buiten stak en ik er zo bij kon.

Inmiddels hebben wij de Buzz verkocht op MP en de Bugaboo met Schuimbanden aangeschaft, nooit meer lekke banden haha.

Gr
Sandra

Terug
Bovenaan