Vraagje over een buggy.

Goedemorgen dames,

Ik heb even een vraagje ik heb sinds een week een mama fiets alleen ik had een buggy gekocht voor eraan maar die is veel ste zwaar dan valt de fiets bijna om.
Wie kan mij vertellen wat een buggy voor aan een mama fiets mag wegen en waar ik een wat lichtere buggy kan kopen.
Alvast heel erg bedankt.

Groetjes Miranda
 
Hoi hoi,

Ik heb zelf ook pas een mama fiets gekocht van Sparta.
Maar er mag aan mij drager maar tot 7 kilo van een buggy.

Ik hoop dat je er iets aan heb.

Groetjes Wendy.
 
Hallo Miranda,

Ik heb precies hetzelfde probleem. Mijn buggy is ook aan de zware kant, maar hij kan qua gewicht wél op de buggy-drager van de mama-fiets (tot 5kg). Ook mijn fiets gaat licht kantelen, als ik hem zijn gang laat gaan, dan ligt ie op de grond.
Ben bij de fietsenzaak geweest waar ik de fiets had gekocht om het één en ander na te vragen. Op zich kan de drager het gewicht van de buggy wel aan, maar omdat je een brommer-standaard hebt valt de fiets toch iets om. Het is dus verstandig om een lichtere buggy & kleinere buggy aan te schaffen (prenatal o.i.d.). Dit ben ik waarschijnlijk ook van plan.
Als je een gewone zij-standaard op je fiets hebt, dan heb je waarschijnlijk geen/minder last van dit probleem.
Succes!

Groetjes Marieke

NB. "Snootie" alias Renske heeft bij de Prenatal gewerkt. Zij is ook actief op dit forum. Anders zou je haar kunnen vragen wat een handige buggy is....
 
Hoi Miranda,

Ik snap je probleem.... Kan er niet een ander standaard op gezet worden? Een stevigere?
Ik denk dat veel moeders met dit probleem te maken hebben.
Anders zou je inderdaad eens moeten kijken naar een lichtere buggy helaas!!!
Er zijn meerstanden buggy's, maar die zijn vaak wat zwaarder. Er bestaan ook lichtere meerstanden buggy's bijv. de Mclearen, maar die zijn dan ook stukken duurder!!!Gaan wel langer mee dan normale buggy's!!! Je kunt er 2 kinderen mee laten doen na elkaar, als je begrijpt wat ik bedoel....
Laat je eens goed adviseren in de winkel zou ik zeggen...een goeie wil niet meteen zeggen dat het ook  een dure moet zijn.

SUC6
Renske

PS. Hebben jullie ook al zo'n moeite met inloggen? Ik heb denk ik wel een hele week moeten wachten....om helemaal GEK van te worden!!!!
BEDANKT MARIEKE VOOR DE RECLAME...HAHA
 
Terug
Bovenaan