Hallo
Ik zit met een vraag
Dit is mijn eerste maand dat ik clomid gebruik.
Maar nou vraag ik mij af of je je eisprong ook kunt voelen
Ik ben bezig met een temperatuur kaart en mijn temperatuur ging gisterochend omlaag en vanochtend was hij nog lager.
Maar moet je ochtend temperatuur wel omlaag gaan wanneer je een eisprong hebt?
En houd dat dan ook in dat mijn temperatuur morgen of overmorgen omhoog moet gaan?
En hoe lang duurt het eigenlijk voordat een bevrucht eitje zich een weg gebaand heeft naar je baarmoeder en zich innesteld?
En kun je dat ook voelen?
Ja ik weet het het zijn veel vragen, maar als iemand een antwoord heeft op een of meer van deze vragen zou ik daar heel blij mee zijn.
Ik ben wat dat betreft erg onzeker geworden na mijn schijnzwangerschap.
(zie evt mijn verhaal op het zwanger worden forum ik zat namelijk op het verkeerde forum)
Ik hoop wat te horen
groetjes onzekere ikke (jolandaatje)
Ik zit met een vraag
Dit is mijn eerste maand dat ik clomid gebruik.
Maar nou vraag ik mij af of je je eisprong ook kunt voelen
Ik ben bezig met een temperatuur kaart en mijn temperatuur ging gisterochend omlaag en vanochtend was hij nog lager.
Maar moet je ochtend temperatuur wel omlaag gaan wanneer je een eisprong hebt?
En houd dat dan ook in dat mijn temperatuur morgen of overmorgen omhoog moet gaan?
En hoe lang duurt het eigenlijk voordat een bevrucht eitje zich een weg gebaand heeft naar je baarmoeder en zich innesteld?
En kun je dat ook voelen?
Ja ik weet het het zijn veel vragen, maar als iemand een antwoord heeft op een of meer van deze vragen zou ik daar heel blij mee zijn.
Ik ben wat dat betreft erg onzeker geworden na mijn schijnzwangerschap.
(zie evt mijn verhaal op het zwanger worden forum ik zat namelijk op het verkeerde forum)
Ik hoop wat te horen
groetjes onzekere ikke (jolandaatje)