vraagje over eisprong

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Even een vraagje.....Ik heb een cyclus van 30 dagen maar ik voel nooit een eisprong. Ik zie zoveel meiden die zeggen dat ze hem elke maand voelen maar ik voel echt niets. Is dat wel goed?

Liefs Cindy

Hoi Cindy,
Maak je geen zorgen hoor!! Volgens mij voelt het gros van de vrouwen d'r eisprong niet. Is heel normaal. Meestal is je eisprong zo'n 14-16 dagen vóór je menstruatie.
Heb je al eens een ovulatietest geprobeerd?
Liefs Anne

Hoi,

Bedankt voor je reactie.

Nee heb ik nog niet geprobeerd. Maar zit nog maar in de 4e ronde, wil er eigenlijk nog niet mee beginnen. Maar het is een tip.

Liefs Cindy

Lieve Cindy,

Maak je maar geen zorgen hoor. IK ben nu 12 weken zwanger en ik heb nog nooit mijn eisprong gevoeld. Ook nooit het cervixslijm waargenomen. Ik was al helemaal bang dat ik niet zwanger kon worden. (heeft een half jaar geduurt)
Als je een cyclus hebt van 30 dagen, moet je proberen om na 22 a 13 dagen na de eerste dag van je laatste menstruatie iedere dag lekker te klussen tot ongeveer 23 dagen ofzo. Wij deden het nl. altijd om de dag, maar in de 6e maand maar eens iedere dag geprobeerd en het was eindelijk raak!!!!
Meis, maak je geen zorgen je wordt vanzelf zwanger.

Suc-6 ermee.

Liefs Yvette

Hi Cindy!

Het is helemaal niet raar dat je je eisprong niet voelt. Ik dacht eerst ook dat ik het niet voelde en toen ineens dacht ik een keer het wel te merken, maar achteraf (ik ben nu zwanger) blijkt dat ik toen helemaal geen eisprong gevoeld heb. Ik zat er een week naast! Dus ik voelde het eigenlijk ook nooit.

Dus het beste kan je gewoon een ruime klusperiode aanhouden en dan heb je altijd zaad  'op voorraad'  op het moment dat je eisprong is.

Succes!

Groetjes,
Sandra

Terug
Bovenaan