Vraagje over eisprong

Hoi allemaal,

Ik probeer al een tijdje zwanger te worden. (Tweede kindje) ik heb een cyclus van 32 dagen en op de helft ongeveer voel ik altijd mn eisprong. Nu heb ik de afgelopen 2 maanden wel iets gevoeld op de helft, maar een week later voel ik nog een keer enorme steken rechts bij mn eileider. Ergere steken dan bij de week ervoor. En een week daarna wordt ik ongesteld.

Ik heb vorige maand een echo laten maken maar ze konden niks vinden. Ik vraag mij af.... kan het zijn dat de heftige steken toch de eisprong is? Maar dan wordt ik ongesteld een week daarna? Dat is toch gek met een cyclus van 32 dagen?

Misschien een gekke vraag, maar ik dacht ik roep het even hier, misschien klinkt het herkenbaar voor iemand.....
Dankjulliewel!!
 
Heb die steken ook wel gehad. Geen idee wat het betekent, hindert niet bij zwanger worden in ieder geval.
 
Het lijkt me waarschijnlijker dat het iets anders is. Meestal is de fase tussen eisprong en menstruatie 2 weken, bij een langere cyclus zoals dat van jou zou ik verwachten dat het eerder langer dan korter is dan die 2 weken. 
Misschien inderdaad een tip om ovulatietest te gebruiken! 
Veel succes en geluk! 
 
Terug
Bovenaan