A
Anoniem
Guest
Marissa is morgen 11 maanden en ik heb een paar vraagjes. Marissa drinkt 's ochtends en 's avonds pap, dit krijgt ze voorlopig nog gewoon. Maar het is kant en klare pap dus heb ik hiervoor geen opvolgmelk nodig. Tussen de middag krijgt ze nog wel een fles opvolgmelk met haar brood. Nu heb ik nog 2 pakken staan en ik vraag me af of ik nog bij moet kopen. Het is meer dan genoeg tot haar 1e verjaardag, maar gaan ze daarna gewone melk drinken of toch nog even opvolgmelk?
Verder zit ik een beetje met haar eten. Als we aardappels met groente en vlees of vis eten dan eet ze al gewoon met de pot mee. Uiteraard zonder zout. Maar tot nu toe had ze ook alleen maar 2 ondertanden dus leek kauwen me ook erg moeilijk. Maar zou ik nu echt moeten wachten tot ze 1 jaar is met meer mee eten of kan ik haar al wel spannendere dingen gaan geven zoals macaroni of spaghetti? ik maak dat wel altijd met een pakje kruiden. Of is dit echt nog te gekruid en mag het dus echt pas als ze 1 is?
Kunnen jullie me verder helpen?
groetjes Linda
Verder zit ik een beetje met haar eten. Als we aardappels met groente en vlees of vis eten dan eet ze al gewoon met de pot mee. Uiteraard zonder zout. Maar tot nu toe had ze ook alleen maar 2 ondertanden dus leek kauwen me ook erg moeilijk. Maar zou ik nu echt moeten wachten tot ze 1 jaar is met meer mee eten of kan ik haar al wel spannendere dingen gaan geven zoals macaroni of spaghetti? ik maak dat wel altijd met een pakje kruiden. Of is dit echt nog te gekruid en mag het dus echt pas als ze 1 is?
Kunnen jullie me verder helpen?
groetjes Linda