vraagje over Etten Leur aan Saskiaenmaik..

Hoi. Jij kwam toch uit Etten Leur he?
Ik woon zelf in Breda maar we zijn een beetje op huizenjacht en de randgemeenten (prinsenbeek, terheijden, teteringen en ook etten leur). Nou hebben we wat huizen gezien, maar ik ken Etten leur niet zo goed...
Ken jij toevallig de Vedelring? En de Keenseweg? Wat zijn dat voor buurten? Beetje een "kinderwijk" of juist een wijk met de (hier in Breda zo bekende) hangjongeren??
Ik hoop dat je ons hier een beetje bij kan helpen..
Gr. Anne-Marie

Hoi Anne-marie!!

Ja ik woon idd in Etten-leur, en heb het er super naar mijn zin. Ben zelf een geboen en getogen bredase (net als jou denk ik), maar zou voor geen goud mee terug willen.

Nou even over je vragen.
Ik heb 3 jaar geleden vlakbij de Keenseweg gewoont. Het is een nieuwbouwwijk. Heel leuk en zeker kindvriendelijk, maar de huizen zijn HEEEEEEL klein. Een vriend van mij woont op de Keenseweg en die moet echt aan bouwen, want nu lijkt het of ie met zijn bank in de keuken zit. Ik zou dat persoonlijk niet willen, maar ik heb dan ook een voorkeur voor huizen met een geschiedenis. Ik woon nu zelf op de Klaroenring en dat is vlakbij de Vedelring. Het is een groene wijk, waar de huizen groot en "goedkoop" zijn.
Wij hebben een huis met Z woonkamer. 3 grote slaapkamers, een grote badkamer en een zolder die ik zelfs nog in 2 kamers zou kunnen veranderen. Verder zijn hier veel scholen en zit het vlakbij de Grote Toer, dat is een heel groot park met speeltoestellen voor de kids. Ook een mooi kinderdagverblijf in de buurt. Je zit dicht bij het centrum 9ik ga daar tevoet naartoe, dat kan niet als je op de keenseweg woont). Vlakbij het CB (ook belangrijk hahah).

etten-leur heeft leuke/lekkere restaurants en leuke kroegen om eens wat te gaan drinken. Ik vind Etten-leur een WERELDSTAD.

Nou ik hoop dat je er wat aan hebt, en als je wil komen kijken, dan ben je welkom! Danleid ik je wel effe rond in de buurt!!

X Saskia

Hey leuk joh!!
We wonen allemaal vlak bij elkaar!!
Wij wonen zelf in Zundert, vlakbij de Belgische grens, (maar dat weten jullie wel)

Moest het ff kwijt hoor.

Groetjes Debby.

Hoi. Leuk dat je zo snel reageert.. Mijn man was gisteren weeste kijken bij dat huis aan de vedelring en die vond het huis heel leuk en idd ook heel groot. Bij de keenseweg zijn we nog niet gaan kijken.. Wij hebben hier in Breda ook een groot huis (uitgebouwd) en dit zijn ook wat oudere huizen dus de slaapkamers zijn heerlijk groot.. We waren eerst in prinsenbeek aan het kijken maar daar zijn het ook relatief kleine huizen en ik vind een beetje ruimte toch wel lekker hoor en zeker voor de kinderen..
We zullen van de week eens door de buurt gaan wandelen om te kijken..
Thankx voor de info!!!!!

Debby, waar woon je in zundert? De zus van mijn man woont in de veldstraat... Ben je ook zo'n corso fan?
Gr. Anne-Marie

Hoi hoi, wij wonen in de Berk (woonwijk).
Is een beetje tegenover de Veldstraat.
En nee, mijn vriend en ik geven allebei nix om het corso.
Het gaat maar om 1 ding, en dat is zuipen!!
We komen zelf allebei ook niet van Zundert, dus mss dat dat scheelt??

Groetjes Debby.

Hoi An

Ik las je berichtje en wilde ook even reageren. Mijn vriendin woonde eerst nog bij haar ouders op de vedelring. Ze heeft het daar altijd goed naar haar zin gehad en ik vond de wijk ook altijd leuk, gezellig.
Ik denk dat EttenLeur  best leuk is om te wonen, ze hebben er de laatste jaren veel gedaan, je kunt er tegenwoordig leuk winkelen!

Succes met het zoeken

Groetjes Jessy

Terug
Bovenaan