vraagje over fietsstoeljes

hoi

ik heb even een vraagje.
ik heb een nieuwe fiets gekocht een mamafiets maar wat is jullie ervaring met fiets stoeltjes ik weet niet welk merk ik moet nemen bobike, gmg of een ander merk mijn zoontjes gaan allebij voorop een bij mijn en een bij papa. mijn man heeft een gazelle fiets maar ik denk dat opa ook wel een keer wil fietsen met een van hun. als mijn man aan het werk is dat het stoetje makkelijk over te zetten is zodat opa mee kan gaan fietsen.  wat is jullie ervaring met fietsstoeltjes en hebben jullie nog tips want ik heb nog nooit gefietst met een kindje voor op

groetjes kristel  
 
Ik reageer op je berichtje met twee petten op. De eerste is van een mama. Ik heb zelf een bobike voor op mijn fiets. Deze bevalt goed.
De tweede pet is van een eigenaar van een fietsenwinkel. Allebei zitjes zijn goed, maar een bobike past vaak beter op iedere fiets. Wij hebben zelf allebei een bobike houder aan het stuur en mijn moeder ook. Zo kunnen wij het zitje met onze zoon meegeven en kan ieder met hem fietsen.
hopelijk is je vraag zo beantwoordt.
Een moederfiets is natuurlijk ideaal, maar ook op een gewone fiets zijn zitjes goed te gebruiken.
 
wij hebben ook een bobike voorop. Meerdere "houdertjes"zodat het zitje makkelijk van de ene op de andere fiets geplaatst kan worden. Bevalt prima.
 
Terug
Bovenaan