Vraagje over Folium

A

Anoniem

Guest
Hooi meiden, ik heb vandaag ff een potje gehaald bij de apotheek maar er staan op dat je het tijdens je ontbijt moet doen, heeft iemand een idee waarom? en heeft iemand ervaring ermee als je dat niet doet? Ik wil namelijk het potje niet in mijn keuken zetten want niet heel de buurt en familie hoeft te weten dat we bezig zijn. Ik ontbijt vaak op mijn werk dus toch een lastige kwestie. Ik hoor graag jullie ervaringen! xx MissM

hi,

nooit geweten dat het bij het ontbijt moet, ik doe het altijd savonds als ik naar bed ga net als toen ik de pil slikte.

hi,

nooit geweten dat het bij het ontbijt moet, ik doe het altijd savonds als ik naar bed ga net als toen ik de pil slikte.

Hoi,

Ik slik het ook 's avonds voor het slapen gaan. Volgens mij kan het geen kwaad. Misschien zeggen ze bij het ontbijt omdat je het dan niet vergeet ofzo?!

ik slik ze bij mijn ontbijt, omdat ik ze dan niet vergeet ivm meerdere medicijnen die ik dan neem.

Hoi,

Ik slik ze ook bij t ontbijt Ik zelf heb ze los in een zakje in mijn tas, ff sneakie tussendoor en niemand die t ziet. En als ze er naar vragen zeg je gewoon dat t een vitamine pilletje is ofzo. Tot nu toe nog geen problemen mee gehad. Maar snap je wel dacht in t begin ook van help hoe ga ik dat doen. Ik heb ze ook thuis in t keukenkastje staan, achter andere potjes en glazen verstopt. Succes ermee.

Hoi,

Ik slik ze ook bij t ontbijt Ik zelf heb ze los in een zakje in mijn tas, ff sneakie tussendoor en niemand die t ziet. En als ze er naar vragen zeg je gewoon dat t een vitamine pilletje is ofzo. Tot nu toe nog geen problemen mee gehad. Maar snap je wel dacht in t begin ook van help hoe ga ik dat doen. Ik heb ze ook thuis in t keukenkastje staan, achter andere potjes en glazen verstopt. Succes ermee.

Terug
Bovenaan