Vraagje over foliumzuur.. Wie kan mij helpen?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!
Ik heb een vraagje over het slikken van foliumzuur, ik hoop dat iemand mij kan helpen want met Google lukt t me nog niet echt om wat te vinden. ( zal eerlijk zijn: heb t ook nog niet heel hard geprobeerd :s ).
Maar goed, wij willen heel graag een tweede kindje. Toen we voor de eerste aan het klussen gingen ben ik ruim optijd begonnen met het slikken van foliumzuur. Mijn probleem is dat ik nu nog borstvoeding geef en ik dus geen idee heb of het erg is als ik dan foliumzuur slik. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik verwacht nu nog niet zwanger te worden, omdat ik borstvoeding geef, maar je weet maar nooit hè?
Ik hoop dat iemand een antwoord heeft?
Alvast bedankt iig!

Heb het even opgezocht in de bijsluiter. Staat:

Dit geneesmiddel kan, voor zover bekend, zonder bezwaar volgens de gebruiksaanwijzing worden gebruikt tijdens de zwangerschap en het geven van borstvoeding. Foliumzuur wordt uitgescheiden in de moedermelk.

Ook in de vitamines die je extra mag gebruiken tijdens de borstvoeding zit extra foliumzuur.

Heel veel succes

Groetjes Supertje

Hoi,

Ik heb het destijds nagevraagd bij de verloskundige. Ik heb al die tijd ook na de zs en bv foliumzuur geslikt. Dat waren die mulitivitamine voor zwangere. Ze raden deze ook aan tijdens de bv. Ik heb ze van gravitamon. Ben na 6,5 maand gestopt met de bv en nu zwanger van nr 2. Kan echt geen kwaad hoor!

Succes...

centrum materna!!! kan zowel voor tijdens en na de zwangerschap in combinatie met borstvoeding zitten ook extra vitamines en mineralen in dus mooi extraatje, staat ook op de verpakking.. succes

Van etos eigen merk heb je ook mulitvitamines voor zwanger worden en zwanger zijn die je tijdens de bv gewoon mag nemen.

succes ermee,
liefs Marina

Terug
Bovenaan