Vraagje over foliumzuur.. Wie kan mij helpen?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!
Ik heb een vraagje over het slikken van foliumzuur, ik hoop dat iemand mij kan helpen want met Google lukt t me nog niet echt om wat te vinden. ( zal eerlijk zijn: heb t ook nog niet heel hard geprobeerd :s ).
Maar goed, wij willen heel graag een tweede kindje. Toen we voor de eerste aan het klussen gingen ben ik ruim optijd begonnen met het slikken van foliumzuur. Mijn probleem is dat ik nu nog borstvoeding geef en ik dus geen idee heb of het erg is als ik dan foliumzuur slik. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik verwacht nu nog niet zwanger te worden, omdat ik borstvoeding geef, maar je weet maar nooit hè?
Ik hoop dat iemand een antwoord heeft?
Alvast bedankt iig!

tijdens je borstvoeding kan je wel foliumzuur slikken van centrum materna die kan geen kwaad in combinatie met borstvoeding en er zitten alle extra vitaminen en mineralen in die je nodig handig extraatje ik heb tijdens mijn borstvoeding ook centrum materna geslikt en dat ging prima staat tevens ook op de verpakking van hun.. succes

Ik heb tijdens mijn zwangerschap en borstvoedingsperiode mulitivitamines voor zwangeren geslikt van de kruidvat. Deze kon je ook gebruiken tijdens de bortsvoedingsperiode en dat deed ik. Toen we weer een kinderwens kregen ben ik zo door gegaan en toen ik helemaal stopte met de borstvoeding was ik de maand erop zwanger.

Terug
Bovenaan