vraagje over foliumzuur

A

Anoniem

Guest
Hoi,

De topic zegt het al. Blijven jullie al die tijd foliumzuur slikken, ook als je dus niet zwanger wordt. En welke slikken jullie.

Bij de tweede duurde het een half jaar voordat ik zwanger was, maar bleef braaf slikken. Stel je voor als het dan wel raak was en ik niets geslikt had!!???

Ik slik Davitimon Foliumzuur pillen. Wel vrij duur, maar ze slikken makkelijk weg.
Ben een hele slechte pillenslikker!  

Groetjes mama van Yana en Meike

Hoi,

Toen ik in oktober stopte met de pil ben ik direct met foliumzuur begonnen, ondanks dat ik eerst wilde ontpillen.
Je weet tenslotte nooit of een rubber helemaal veilig is.

Ik ben begonnen met vitaminen voor vrouwen die zwanger willen worden, zijn of borstvoeding geven van Davitamon.
Daarna heb ik een tijdje die van VSM gehad, en nu slik ik foliumzuur van Etos.
Die zijn niet zo duur, en ook heel klein.

Groetjes, Mickey

Ik ben toen ik stopte met de pil gelijk begonnen met foliumzuur van het merk Evasin, de grote doos! Nu ben ik al aan doos 2 toe, maar ben van plan door te slikken totdat ik 8 weken zwanger ben hoor!

Ik slik ook de foliumzuurpilletjes van de Etos, zijn prima! Ben er direct mee begonnen toen ik stopte met de pil, het kan namelijk geen kwaad voor jezelf en doet veel goed voor je ongeboren kindje!
Ik heb gehoord dat mocht je teveel foliumzuur in je lichaam hebben, je het teveel er dan gewoon weer uitplast, dus het kan echt geen kwaad!

xx Esther

Terug
Bovenaan