vraagje over fruit

A

Anoniem

Guest
Goewan heeft erg veel last gehad van krampjes, ik heb daarom zijn fruit steeds warm gemaakt als ik het gaf om kramp te voorkomen, maar vanaf wanneer is het normaal om fruit gewoon te geben zonder verwarmen.

ook krijgt hij soms een potje, als dit al is aangebroken staat dit in de koelkast, moet ik dit eerst op kamer temperatuur maken of geven jullie dit ook gewoon koud

Ik geef danny nog geen bijvoeding vanwege volledige bv en kans op allergieen, maar mij is geadviseerd om eerst met groente te beginnen, dit schijnt milder te zijn voor de darmpjes.
Ik zou in jouw geval het fruit steeds een beetje minder verwarmen en kijken hoe hij daar op reageert. als het uit de koelkast komt moet je het wel even op temperatuur brengen, zo koud kan je er donder op zeggen dat hij krampjes krijgt.

groetjes irene

Hoi hoi,

Heb ons dochtertje al met 4 mndjes fruit gegeven ze kreeg ook volledig BV!!! Haalde wel steeds de fruit uit de kloelkast, ze had er geen problemen mee!!! Heb dus tot de 5 mnden fruit gegeven en daarna sávonds ook groentehap!!! Gaat nu allebei steeds beter alleen eet ze nog geen hele maaltijd steeds 2 eetlepels!!!
Maar dat komt wel en ze heeft geen krampjes meer, maar ben ook gestopt met BV nu 2 wk terug ze krijg nu opvolgmelk in de fles!!!!
Maar ja ieder kind reageert denk ik anders gewoon proberen denk ik en dan kom je er achter wat wel en niet kan, succes!!!

Liefs Sandy

hallo

ik geef geen potje fruit rechtstreeks uit de koelkast dat vind ik erg koud
Maar ik geef het op kamer temperatuur
Dus als er een aangebroken potje in de koelkast staat haal ik de kou er af ( niet warm )
Groetjes monique

Terug
Bovenaan