vraagje over inbakeren

Hallo allemaal,

Ik baker mijn zoontje in en dit gaat erg goed. Nu vroeg ik me af of ik hem 's nachts als ik hem voed uit moet pakken of dat ik hem gewoon ingebakerd kan laten.

groetjes lien

Hoi Lien,

ik baker mijn dochter ook in. Al sinds ze 3 weken oud is, nu is ze 20 weken en nog steeds heb ik veel baat bij het inbakeren.
In het begin haalde ik haar uit de doeken voor de nachtvoeding. Een tijdje heeft ze doorgeslapen, maar sinds een week of 2 niet meer en wil ze weer nachtvoeding.
Nu geef ik haar het flesje terwijl ze ingebakerd ligt. Ze doet er niet moeilijk over en drinkt zelfs nog beter dan overdag.
Ik vond het eerst ook wat raar, maar nu niet meer. Een schone luier krijgt ze dus ook niet, maar ja als ze doorslaapt heeft ze ook de hele nacht dezelfde luier om.

Groetjes
Sandra (mv Daphne)

Hoi sandra,
bedankt voor je reactie, ik ga het gelijk proberen vannacht. Ik denk dat het wel makkelijker is en ik hoop dat hij het niet erg vindt.
groetjes lien

Hoi Lien,

Onze dochter hebben we ook zo'n 3 maanden ingebakerd gehad. Ik gaf haar gewoon 's nachts ingebakerd de borst dat ging prima. Ze viel meestal aan de borst alweer in slaap. Kon haar dan weer heerlijk terug leggen zonder wakker te worden.

Groetjes Marian

Terug
Bovenaan