vraagje over indalen

Hoi Allemaal,

Ik heb even een vraagje.
Wie is zwanger van het tweede kindje en bij wie is het kindje al ingedaald?
Op het moment ben ik precies 36 weken zwanger en is het kindje nog niet ingedaald. Nu weet ik dat het bij een tweede tot de bevalling kan duren, maar wat normaal is weet ik echt niet...

Groetjes Maartje
 
Hoi!

Gisteren vond ik het nog jammer dat niemand reageerde op mijn stukje, maar mijn situatie is al weer veranderd. Vanmiddag moest ik naar de verloskundige. Ze voelde hoe het kindje lag en vond het allemaal goed, maar omdat ik 36+2 zwanger ben kreeg ik ook nog een ligginsecho..Zij kijken, maar ze vond het hoofdje niet. Dan maar bij de voetjes beginnen...Je raadt het al, daar waar de voetjes moesten zijn lag het hoofdje. Omdat ik in het ziekenhuis naar de verloskundige ga, liep zij direct door naar de gyn. en moest ik meteen een afspraak maken. Het kon pas dinsdag. Nu heb ik dinsdag eerst een gesprek of het kindje gedraaid moet worden en of ik dat wil.Als ik het wil moet het zo snel mogelijk gebeuren..Dit bezoekje was dus even schrikken. Ik heb nu het adres van een website gehad om me in te lezen over stuitligging en draaien. Intussen ga ik hier op het forum ook maar even spitten. Volgens mij heb ik al dingetjes gelezen over het draaien van een kindje. Ben overigens ook heel benieuwd naar jullie ervaringen..Want hoe vaak helpt draaien nu?

Groetjes Maartje
 
Terug
Bovenaan