Vraagje over inleiden

Ff een vraagje.
Heb sinds een dikke week voorweeen. En veel pijn is met 32+5 begonnen. Vandaag ben ik 33+6
Al diverse keren inwendig onderzoek gehad maar alles is nog gesloten, wel goed aan verweken en kleine is ingedaald.
Ik slaap nu ook al een week erg slecht en soms helemaal niet. Heeft me vandaag dus ook echt opgebroken en hang de hele dag al een beetje op de bank.
Heb nog 6 weken te gaan maar ga dit echt niet trekken als zo doorgaat.
Wil dit dus ook met de Vk overleggen à.s donderdag tijdens de controle.
Heb wel eens gelezen dat wanneer je veel pijn hebt je eerder ingeleid kunt worden.
Iemand ervaring mee?

Zelfs met indicatie willen ze het kindje zolang mogelijk in de buik houden.

Zet'm op en houd je taai! Nog maar 3 weekjes dan zit je al op 37 weken

Heb dit toevallig besproken omdat ik met een niersteen in het ziekenhuis lag. En elk moment terug kan moeten.
Maar ze zeiden tegen mij dat ze echt alleen doen als de baby ook last heeft.
En als de moeder het niet trekt dan wachten ze toch echt tot 38 weken tegenwoordig. En een hele kleine uitzondering op 37 weken. Maar dan moeten de artsen het wel allemaal eens zijn dat het te zwaar voor je is. En inleinden brengt ook een aantal risico's met zich mee. Dus dat willen ze zoveel mogelijk beperken.
Maar weet niet hoe het bij jouw ziekenhuis zit.
Maar in schiedam doen ze het dus niet.

Want ik trok het ook niet echt meer. Die rug pijn is niet te harden. En elk moment van de dag kan die niersteen terug schieten en word ik weer opgenomen. Maar dan gaan ze een drain plaatsen omdat ze het kind toch echt niet eerder gaan halen dan 37/38 weken. Dus hoop dat ik het nog ff 5 weken volhoud. En als ik met 36 weken weer terug kom omdat de niersteen er weer is dan houden ze me twee weken in het ziekenhuis aan de medicatie en halen ze hem met 38 weken. En niet met 37 :(

Wil sowieso niet eerder dan 37/38 week had ik even moetrn vermelden...
Maar om nog 6/8 week te lopen met die pijn trek ik niet.
Ga morgen even over hebben wat de mogelijkheden zijn.

Meestal gebeurd dat onder medische indicatie ik ben 2 maal geleid geweest
De eerste puur om de stress omdat ze niet voldoende bewoog en dagelijks na het zkh moest veel onderzoeken niets met m'n kindje aan de hand geweest maar de stress speelde een grote rol en werd dus i geleid 4 week eerder EN bij de tweede ook ingeleid omdat m'n vruchtwater gebroken was en dit na 24 uur pas melde

Ik ben bij de 2e ook ingeleid, maar pas bij 39 weken. Vrees dat ze het inderdaad niet eerder doen dan 38 weken. Sterkte meid!

Terug
Bovenaan