vraagje over innesteling

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Even een klein vraagje. Op de 28e zou ik mijn ei hebben. Wij hebben ook geklust rond die periode. Zou het dan kunnen zijn dat ik gisteren mijn innesteling heb van het eitje. Ik kreeg namelijk een hele lange sliert witte slijm (sorry) bij het plassen, dus daarom vroeg ik mij af of dit de innesteling van het eitje kan zijn?!

Zou iemand mij deze vraag kunnen beantwoorden?

Groetjes,
Sharon

Hoi Sharon,

Ik heb er ook niet zo heel veel verstand van, maar zoals je het veteld klinkt het meer als cervixslijm.
Bij je innesteling kan het wel voorkomen dat je er iets van merkt, maar dan is het meestal een roze/rode afscheiding. Niet veel hoor.
Dus ik denk niet dat het per se te maken heeft met een innesteling, wat niet wil zeggen dat je ook niet zwanger bent hoor.
Nou ja, afwachten maar.
Liefs Rebekka

Hoi Rebekka,

In ieder geval bedankt voor je reactie. Het wordt in ieder geval weer in spanning afwachten.

Groetjes,
Sharon

Helaas! Dit was geen innesteling, de innesteling is pas zo ´n 2 tot 3 weken na de bevruchting, soms komt hier wat bloed bij vrij, waardoor sommige vrouwen hun zwangerschap wat later doorhebben omdat ze dachten ongesteld te zijn. Maar meestal gebeurt dit ongemerkt en blijft je ongesteldheid uit.
Er zou wel iets positiefs aan die vieze witte sliert kunnen zitten: Vrouwen hebben vaak last van overmatig afscheiding wanneer ze zwanger zijn... dus houdt het in de gaten, is het meer dan normaal dan zit de kans er wel in, maar is natuurlijk nooit zeker!

Groetjes

Hoi Anoniem,

Bedankt voor je reactie. Ik wacht het met spanning af.

Groetjes,
Sharon

Terug
Bovenaan