vraagje over innesteling

Hallo allemaal,
Eigenlijk hoor ik niet op dit forum, maar op dat van zwanger worden. Eigenlijk hoor ik er ook nog helemaal niet zo mee bezig te zijn want ik zit pas in ronde 1, maar mn lichaam is zo bezig dat ik er als vanzelf alleen maar aan kan denken. Als het goed is is aanstaande zondag (4/9) ongeveer mn NOD. Nu ben ik al sinds vorige week misselijk en had ik zondag ineens echt krampen links onder in mn buik en later op de dag mn hele buik. Maandag was dat weer weg. Geen bloedverlies of iets dergelijks. Als mn cyclus zou kloppen en het zou meteen raak zijn, dan zou ook omstreeks die tijd de innesteling plaats moeten vinden. Kan het zijn dat je daar pijn van hebt? Hoe hebben jullie dat ervaren?


In ieder geval allemaal lekker genieten hopelijk met niet al te veel kwaaltjes en ik hoop dat jullie mn vraag kunnen beantwoorden?

Gr. Danielle (29 jr, ronde 1)
 
Hoi,
Ik ben in totaal drie maal zwanger geweest, bij twee heb ik niks gevoeld, maar bij eentje wel. Tijdens de innesteling had ik het gevoel dat ik ongesteld zou worden. Weet nog dat ik over mijn buik wreef omdat het pijn deed. Was een soort schrapend gevoel, heel vervelend. Daarna heb ik inderdaad ook een bloeding gehad, wat ik natuurlijk aanzag voor menstruatie. Maargoed, dat doet er niet toe. Feit is dat het KAN zijn dat je het voelt. Ik hoop voor jou dat het meteen raak is. Misschien dat ik je de komende weken op dit forum zie verschijnen.
Groetjes Ivy
 
Terug
Bovenaan