vraagje over innestelingsbloed

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Misschien een rare vraag hoor, maar heb je altijd last van innestelingsbloed ? En in welke periode heb je dat dan ?

Liefs happy

Hoi,

Ik heb dus gelezen ( ook ergens op een forum) dat je niet altijd hoeft te bloeden.
En ik denk dat heel veel meiden dat ook niet doen.

gr.Bambi

Hoi Happy,

Ik heb geen last gehad van innestelingsbloed en ik ben 5 of 6 weken zwanger (langere cyclus). Dus als ik jou was, zou ik dat niet als richtlijn aanhouden. Net zoals die online  zwangerschapstest; volgens die test zou ik niet zwanger zijn, maar ik heb toch echt een positieve test in de kast liggen. Elk lichaam is anders, en de kwaaltjes en symptomen zijn anders, dus ik denk dat je 'gewoon' moet wachten tot je NOD. Is denk ik best lastig, hoelang duurt dat nog?

Succes met wachten!

Groetjes, Dubio82

Hoi dubio,

Dat wachten is inderdaad lastig. Mijn NOD is rond 18juli ( weet mn cyclus nog niet, eerste ronde ) dus het gaat opschieten. Ben de laatste week erg moe, veel plassen, grotere en pijnlijke borsten en heb erg last van lage rugpijn gehad. Sinds van de week zie ik ook ineens heel duidelijk de aderen door mijn borsten lopen. Nou weet ik dat dit waarschijnlijk ontpillen is maar, toch geeft dit een klein beetje hoop. Er komen dus spannende dagen aan. Je hoort het wel. Bedankt voor je reaktie en succes met je zwangerschap. Geniet ervan

liefs happy

Terug
Bovenaan