vraagje over ivf na de terugplaatsing

Hoi allemaal

eerst wil ik jullie succes wensen met het zwanger worden in de mallemolen zelf ben ik erg bevoorrecht en zit op het maart forum a.s moeders . ik stel deze vraag voor mijn buurvrouw ze is bezig met ivf wie weet hoe lang na de terugplaatsing van een embryo je eventueel een test kunt doen als je nog niet ongesteld bent geworden en word dat gerekend van af de punctie of van af de terugplaatsing alvast bedankt ik hoop dat jullie haar verder kunnen helpen

groetjes

quote: loes schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-10-2005 19:17:53'));

Hoi allemaal

eerst wil ik jullie succes wensen met het zwanger worden in de mallemolen zelf ben ik erg bevoorrecht en zit op het maart forum a.s moeders . ik stel deze vraag voor mijn buurvrouw ze is bezig met ivf wie weet hoe lang na de terugplaatsing van een embryo je eventueel een test kunt doen als je nog niet ongesteld bent geworden en word dat gerekend van af de punctie of van af de terugplaatsing alvast bedankt ik hoop dat jullie haar verder kunnen helpen

groetjes

HOI,

Het ligt eraan of ze een paar dagen na de terugplaatsing nog een pregnylprik moest zetten (daar zit hcg in). Als ze een pregnyl gezet gezet dan kan ze pas 2 weken na de terugplaatsing een test doen. Als ze niet een pregnylprik heeft gezet dan kan je het proberen 2 weken na de punctie.
Zelf had ik wel een pregnylprik en heb 2 weken na de terugplaatsing getest(positief!!)

succes
Marielle

Terug
Bovenaan