vraagje over jas

A

Anoniem

Guest
Bij de vorige zwangerschap had ik op den duur de jas van mijn man aan, maar nu wil ik een zomerjas waar mijn buik in past. Nu zag ik een paar leuke grote-maten-jassen bij een postorderbedrijf, maar ik zit er nog mee hoeveel maten groter dan normaal ik hem moet bestellen. Hoe deden jullie dat, wat voor jas had je aan? Ik zit zelf aan twee tot drie maten groter te denken (wat bij mij dan neerkomt op 48 of 50, oeps!). Wat denken jullie?

hoi,

mn dochter, nu anderhalf jaar is in de maand januari geboren.. Ik had voor de winter een lekkere warme jas (ook een soort van regenjas) gekocht bij de v&d, Een beetje een A vorm.. Ik hoefde maar één maat groter te kopen en hij zat perfect tot aan de bevalling.. Nu draag ik hem nog steeds... zit heerlijk.. volgens mij was ie rond de 60 euro..

Je kan, als je het zonde vind om een behoorlijk bedrag neer te leggen omdat het tijdelijk is, ook gewoon bij de zeeman een dikke jas halen, ze hebben van die bumberjacks voor rond de 15 euro dacht ik..

Succes
Jess

Als je de jas 2-3 maten grote besteld, lijkt me dat de vorm er een beetje uitgaat toch? Heb je al eens in de winkel iets gepast?

Ik was ook in jan uitgerekend en deze keer weer, had toen een iets grotere jas aan, of een sweatvest. Zo'n A-lijn jas is dan ook ideaal.

Maar je hebt in de zomer toch bijna geen jas aan? Kun je niet nu in de opruiming een leuke zwangerschapsjack kopen ofzo?
Maar heb je wel een zomerjas nodig of bedoelde je een winterjas?

hoihoi,
ik was van elounda ook in de winter hoogzwanger, ik heb eigenlijk geen winterjas gedragen maar een soort ski trui, zo'n lekkere dikke gevoerde. (maar moet zeggen dat ik maar een klein buikje had hoor)
voor de zomer zou ik het ook niet weten, draag bijna geen jas alleen een vest.
succes

Ik ga altijd op de fiets naar mijn werk, vandaar dat ik een zomerjas aan heb want zo warm is het 's ochtends vaak niet.

De winterjas van mijn man bij de vorige zwangerschap had te lange mouwen, maar wat wil je ook met een herenjas in maat XL... Ik heb toen wel gekeken naar een positie winterjas maar die kon ik nergens vinden.

Ik bestel denk ik twee maten dan kan ik wel zien welke het beste zit.

O,ja, ik had echt een enorme buik vorige keer, dat zal nu ook wel weer zo worden...

tja, das een lastige.
toen ik in de zomer zwanger was, had ik nog bijna geen buik.
paste dus nog gewoon mn xs jasje.
in de winter kreeg ik pas een grote buik
toen ging ik van xs naar maat m.
2 maten omhoog dus.
zag er echt niet uit :p mn mouwen en bovenkant van de jas was veelste groot whahaha
maar had t nodig voor mn buik natuurlijk.
voor zomerjas zou ik het dus echt niet weten, maar denk dat 2 maten dan toch ook wel voldoende is?
persoonlijk hou ik zowieso niet van online shoppen of wat dan ook, ik zou gewoon gaan passen :p

succes ermee

liefs, do

Milton is van bijna eind september was dus hoogzwanger in de zomer ik heb toen geen jas gebruikt maar gewoon een vest. Ik had zoiets van voor die laatste paar maanden ga ik geen nieuwe jas aanschaffen zonde van het geld was trouwens ook niet nodig liet gewoon mijn jas open staan
Ik zou zeggen succes

groetjes lisette

Terug
Bovenaan