Vraagje over kaartjes e.d.

A

Anoniem

Guest
Ik wil jullie iets vragen. Met mijn moeder ben ik bezig om een bedrijfje op te zetten.
Voor de verkoop van geboortekaartjes, verjaardagskaartjes, kinderfeestjeskaartjes e.d. en een "waar kom ik vandaan" boekje. Een boekje met foto's van je "voorouders".
Wat zouden jullie er voor willen betalen en zouden jullie dit via het internet bestellen?

Wat een ontzettend leuk idee! Ik denk dat er wel mensen zijn die dat zouden bestellen, ook wel als het boven de gemiddelde prijs ligt van andere kaarten e.d. Ik ben zelf meer van het zelf maken van dingen en zou er niet meer dan de gemiddelde prijs voor willen betalen. Wat trouwens misschien ook nog een ideetje is: kaartjes voor aan/bij de traktatie van kinderen op school. ik werk in het onderwijs en er zijn ouders die daar graag heel veel werk van maken, maar ik kan me ook zo voorstellen dat er ouders zijn die weinig tijd hebben en toch iets leuks zouden willen meegeven aan hun kind. (je kunt ook denken aan eenvoudige doosjes die je zelf laat vouwen/in eklaar zetten waar de naam/foto van het kind op staat.
succes! Susan

Terug
Bovenaan