vraagje over kinderwagen, wie heeft ervaring?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik heb even een vraagje: ben zwanger van onze eerste en op zoek naar een goede kinderwagen. Eerst wilde ik helemaal voor de Quinny speedi gaan, maar in de winkel vond ik de wagens van X adventure toch veel mooier eigenlijk, maar daar heb ik een paar negatieve berichten over gehoord.
Dus nu is mijn vraag, hebben jullie ervaring met deze beide wagens, of een andere wagen die heel erg goed is? Ik zou het leuk vinden om wat reacties te krijgen!

Groetjes, Natascha

Wij hebben toen onze eerste op komst was gekozen voor de Koelstra en tot nu toe gebruiken wij hem naar grote tevredenheid.
Onze dochter was geen kleintje en heeft daarom wel maar kort in de bak gelegen. Met 5 en halve maand was ze er echt uitgegroeid, maar dat hoor je bij bijna alle merken (bij sommige merken zijn ze er nog eerder uitgegroeid) gelukkig kon de wandelwageninzet wel helemaal plat.
Ik vind hem makkelijk inklapbaar en gemakkelijk te tillen. Ook kan je heel makkelijk de wielen er af halen als het even wat minder goed in de auto past (gelukkig hebben wij daar met onze auto's geen last van).
Kortom ik ben erg tevreden
Wat betreft de andere merken die je noemde heb ik persoonlijk geen ervaring. Een bekende in de buurt heeft een X-adventurer, ziet er ook degelijk uit hoor.
Succes met overwegen en kiezen!!

Groetjes Bloem 25

Wij hebben gekozen voor de Quinny Speedi XS. We hadden eerst een andere wagen (wel nieuws maar van een onbekend merk). Daarvan was te wagenbak eigenlijk veel te klein en moest Dean met 5 maanden al in het wandelgedeelte. Wij hebben in een babywinkel met Dean proefgereden met o.a. de Speedi en die hebben we via internet besteld. Het is een prima wagen en ik ben er nog steeds heel content mee. Het heeft een grote bak (nog niet gebruikt) en een goed gevormd wandelgedeelte. Hij is heel wendbaar doordat je het voorste wiel 180 graden kunt draaien. Al met al een geweldige wagen.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan