vraagje over kinderwagen.

A

Anoniem

Guest
hallo,
ik zit even met een vraag ik heb al wat rondgekeken op google maar kan niet echt specifiek iets vinden. ik heb een bod gedaan via marktplaats op een keurig uitziende Quinny Y2K kinderwagen, 3 wieler, heeft iemand hier ervaring mee?
 groetjes, greta

Hoi!

Ik heb een 3-wieler Queenie. Weet alleen niet welk type. Ik heb er 1 met zwenkwiel. Ik vind hem helemaal top. Enige nadeel is dat er wat weinig ruimte is voor boodschappen onder de wagen omdat het netje bij mij nog in een driehoek loopt.
En binnenkort mag ik hem weer gebruiken voor nr. 2! Heerlijk. Heb hem bij mijn zoontje zeker 2 jaar elke dag gebruikt.
Sommigen zeggen dat hij snel omkukelt, maar dat is bij nog nooit gebeurd..ook geen neigingen gehad tot.

Succes met je keus!

Hallo Greta,

Ik heb ook een Quinny driewieler gehad, maar helaas heb ik die moeten verkopen omdat we nu 2 kindjes hebben en de oudste is pas net twee. Mijn wagen (Quinny Freestyle XL Formula) kon niet worden omgebouwd voor twee kindjes en ook een meerijdplankje (Kiddyboard) kon er niet op. Ik heb er bij het aanschaffen van de wagen nooit bij stilgestaan dat er na twee jaar weer een kindje bij zou zijn, dus daar ook niet aan gedacht bij het kopen van de kinderwagen. Als jij, bij het lezen van mijn stukje, ook denkt dat je beter een wagen kunt kopen die uit te bouwen is voor twee kindjes, kan ik je de Kiwi duo Explorer aanraden. Die kun je voor 1 of  2 kindjes  gebruiken, waarbij het niet uitmaakt of het om twee  babies, twee peuters of 1 baby en 1 peuter gaat. Wij hebben die nu en de wagen is werkelijk fantastisch!  Wordt ook op Marktplaats veel aangeboden, wel bij het zoeken het woordje 'duo' meegeven! Succes met zoeken!

Groet,

Anouk

Terug
Bovenaan