Vraagje over koorts

<p>Dag dames,</p><p>mijn dochter van bijna 8 maanden heeft oorontsteking. Ze heeft twee dagen lang 39+ koorts gehad. Nu 38.4 . Zag zojuist tijdens verschonen dat ze op de romp allemaal rode puntjes heeft en op haar nek heeft ze wat. Heb de ha gebeld die zei dat het normaal is. Ons ha kan nog wel eens te nuchter zijn. Mijn vraag is, is dit normaal? En wanneer trekt het weg? </p><p>Sorry ben een beetje onrustig ( 1e kind ) :)) </p>

Hoi,
Onze dochter heeft ook oorontsteking gehad en zat ook op 39+.
De eerste vraag die mij gesteld werd was of ze rode vlekjes had. Als deze weg trekken als je ze uitspreid met je vinger dan is er niks aan de hand.
Blijven de vlekjes zichtbaar dan weet ik niet wat er is maar ze trokken weg dus verder zijn we niet gegaan.

Gebruik je wel paracetamol voor de pijn aan dr oortjes?
Succes.

Die rode puntjes is huiduitslag wanneer baby’s te warm hebben gehad. Wat had ze aan toen ze koorts had? Heeft mijn dochtertje ook gehad en sindsdien let ik er goed op dat ik haar niet te warm aankleedt, vooral niet als ze koorts heeft. 
Het gaat vaak binnen een paar dagen weg.
Als je huisarts niet luistert, altijd het cb raadplegen of desnoods even langsgaan! 

Vlekjes trekken inderderdaad weg. Ze heeft er nu echt best veel. De romp, nek en een aantal op haar gezicht. Ze heeft eigenlijk nooit heel dik aan. Romper+ puckababy. Ik gebruik idd pc zetpillen.
bedankt voor jullie reacties! 

Terug
Bovenaan