Vraagje over lekkende borst...

Hoidiehoidiehoi!

Vandaag is de mevrouw van het consultatiebureau geweest. Onze kleine man is al 6 ons aangekomen! Echt super toch? Ik ben weer helemaal trots dat hij het zo goed doet!

Maar goed, ik had dus een vraag.... Ik ben na drie dagen gestopt met bv omdat het niet op gang kwam en het me vreselijk pijn deed. Ik heb daarna ongeveer drie dagen ietsje last gehad van stuwing, maar niks erg ofzo. Nu ben ik twee weken verder en lekt een van mijn borsten helaas nog steeds. Ik heb absoluut geen last van stuwing meer, maar er komt dus wel (nu wel verdorie!) nog melk uit. Nu vroeg ik me af....Kan ik het voor een keertje helemaal leegkolven (had ik iets over gehoord) of kan het dan weer op gang komen? Want dat moet nu natuurlijk niet meer.....

Ben heel benieuwd!
Dikke kus Annet

dat laatste dacht ik ook meteen, als je in eerste instantie borstvoeding wilde geven.....
je zou het nog eens kunnen proberen, het kan geen kwaad en het komt zeker op gang als je je kindje vaak genoeg lkaat drinken ook nu nog.
Het is zelfs zo dat je als je nooit zwanger bent geweest toch bv zou kunnen geven door maar vaak genoeg te kolven en uiteindelijk te voeden.
Maar goed misschien heb je het helemaal gehad met de borstvoeding, kan ook natuurlijk.
Een keertje kolven kan helemaal geen kwaad maar je kan het er inderdaad weer mee op gang helpen, dus als je dat niet wil moet je er niets aan doen, gewoon even een borstkompres dragen en het gaat vanzelf weer over.
Trouwens je zegt dat de borstvoeing niet op gang kwam, toen je stopte kreeg je stuwing (dan is je voeding op gang)
succes ermee en geniet in ieder geval van je kleine mannetje, mijn zoontje is nu 4,5 maand oud en het gaat ineens allemaal zoooo hard.
groetjes Martine

Terug
Bovenaan