Vraagje over lekkende borst

Hoidiehoidiehoi!

Vandaag is de mevrouw van het consultatiebureau geweest. Onze kleine man is al 6 ons aangekomen! Echt super toch? Ik ben weer helemaal trots dat hij het zo goed doet!

Maar goed, ik had dus een vraag.... Ik ben na drie dagen gestopt met bv omdat het niet op gang kwam en het me vreselijk pijn deed. Ik heb daarna ongeveer drie dagen ietsje last gehad van stuwing, maar niks erg ofzo. Nu ben ik twee weken verder en lekt een van mijn borsten helaas nog steeds. Ik heb absoluut geen last van stuwing meer, maar er komt dus wel (nu wel verdorie!) nog melk uit. Nu vroeg ik me af....Kan ik het voor een keertje helemaal leegkolven (had ik iets over gehoord) of kan het dan weer op gang komen? Want dat moet nu natuurlijk niet meer.....

Ben heel benieuwd!
Dikke kus Annet

Hoi,

Ik had dat dus ook. De borstvoeding met Jamie lukte niet en toen ik
eindelijk besloten had de fles te geven begonnen ze bij mij ook te
lekken. Dit heeft nog wel 2 weken geduurd. Tegen mij is gezegd dat het
niet verstandig is om te gaan kolven, want dan breng je het juist op
gang.

Groetjes Natasja

Hoi,

Ken het probleem! Ben ook gestopt en toen leek het opgang te gaan komen!  Maar goed ik heb ook gevraagt aan het cb wat ik moest doen, ik had er ook stuwing bij, daar mocht ik wel kolven om borstontsteking te voorkomen en dan moest ik proberen om het steeds langer uittestellen. Het ging goed tot het gister, na bijna een week,  weer begon... probeer nu te wachten en hoop dat de stuwing minder wordt!

Aan het lekken doe je weinig, goed ventileren. Dus bij stuwong mag je wel kolven om erger te voorkomen.

Groetjes Nands

als eerste moet ik me bij nads aan sluiten want je moet pas kolven als je pijn heb. zo stel je het al weer uit

maar euh wat ik deed was ( niet hard gaan lachen ) omdat ik die kompressen niet kon betalen heb ik een maandverbandje in de koelkast gelegt. die doormidden geknipt en in me bh gestopt. dit heb ik ongeveer 2 weken gedaan en toen stopte het.
het is misschien een ideetje???

Terug
Bovenaan