Vraagje over maat kleding

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Heb een vraagje. Mijn zoontje Tim is nu bijna 11 maanden en 10 kilo aan de haak en
74 cm lang. Nou wil ik wat leuke nieuwe kleertjes bestellen voor de winter. Maar nu twijfel ik welke maat. Want boven zit hij al op 86-92 en onder 74.

Nou gaat het mij op de broek, want een paar broeken van 74 past ie nog wel, maar gaat net over zijn bips heen, dus als ik 80 neem past hij die van de winter nog wel? Kan ik dan niet beter 86 nemen? Maar als ik bijv. een broekje bij de hema koop zijn ze vrij groot!!!

Graag advies want ik heb echt een heel leuk broekje gezien van noppies, maar ik wil het wel graag van de winter hebben.

En oja hoeveel setjes kopen juliie ongeveer.

Groetjes Jasmijn75 mvTim

Ik zou voor een 86 gaan. Want als ik het goed lees heeft Tim nu eigenlijk al maat 80. En de winter duurt nog tot april volgend jaar!!! (tenminste, zolang kunnen ze de winterbroeken vaak nog wel aan).
Beter een maatje te groot dan te klein. Je kan altijd nog het elastiek wat strakker (laten) maken of bretelletjes ofzo.
Ben nieuwsgierig naar het broekje. Kun je een link plaatsen dat ik even kan meespieken?
Liefs Nelleke

Ik zou hem groter nemen want Noppies valt errug klein!
Er zitten vaak hele smalle broekspijpen aan en het "bilgedeelte" is erg kort vind ik!

Succes !!

Cissy

Hallo,

bedankt alvast voor jullie reacties.   Nou een link plaatsen!!!!!! Ben ik niet zo goed in maar hij staat op kleertjes.com, boys, maat 80-86, pagina 10 baby joggingbroek grey.

Zo gaat het ook wel hahaha.

groetjes

Gave site he,

Heb er ook al (veel te veel) gekocht, maar de prijzen zijn ook zo aantrekkelijk!

Ik zou ook maatje 86 pakken, want Noppies valt idd klein uit.

Veel plezier ermee!

Groetjes, Marieke mv Lyanne

hihi, het begint al dat ik nergens 'boys'   zie staan. En als ik dan slim denk te zijn en 'jongens' klik, dan is er geen maat '80-86' (alleen 74-80 en 86-92)
Haha, of ben ik nou zo'n  muts. Nou niet dat het belangrijk is hoor. Ben alleen een beetje nieuwsgierig aangelegd.
Voor een volgende keer:
Je plaatst een link door naar de pagina te gaan wat je wilt laten zien. Dan blok je de hele regel die boven in de scherm staat (www.kleertjes.com/...............). Die kopieer je en plak je hier. Dan kunnen wij erop klikken. Je kunt ook gewoon het plaatje dat je wilt laten zien kopieren en plakken.  Dan zien we hier het plaatje gewoon.
Nou, succes met shoppen!!!
Liefs Nelleke

Hallo,

Nee jij bent geen muts, er staat ook jongens en ook maat 86-92. Maar ik ben zo in mijn hoofd bezig met zal ik maat 80 of 86 nemen dat ik dat volgens mij automatisch tik. En volgens mij op de noppies site zelf staat boys. Ja die hersens van mij zijn nog steeds niet de oude haha.

En bedankt voor de tip over het plaatsen van de link zzal het proberen.

Groetjes Jasmijn75

Terug
Bovenaan