vraagje over mannelijke problemen

Dag dames,

Jullie hebben mijn naam hier nog niet eerder gezien, en dat komt omdat ik hier misschien nog niet helemaal thuis hoor.
Mijn man en ik zijn (nog maar) 8 maanden bezig, maar we zitten met een probleem waar we op internet geen info over kunnen vinden, en misschien kent iemand van jullie het probleem wel.
Mijn man is als kind zijnde heel dik geweest, daardoor heeft hij op jonge leeftijd veel van een bepaald soort hormoon aangemaakt, waardoor zijn penis in "ruststand" heel erg klein is. Als hij een erectie heeft is hij van normaal formaat. Nu vroegen wij ons af of dit invloed kan hebben op zijn zaadproductie.
Herkent iemand dit probleem?
Ik hoop dat iemand ons kan helpen.
We willen eigenlijk al naar de huisarts gaan, maar iedereen zegt altijd dat als je nog geen jaar bezig bent, je gelijk weer naar huis wordt gestuurd.

Groetjes Ukkepuk

Hoi,

Ik ben natuurlijk geen arts maar volgens mij heeft de grootte van een penis niets met de vruchtbaarheid te maken.

Als ik jou was zou ik naar de huisarts gaan. Je hebt immers een concrete vraag waar hij antwoord op kan geven dus hij zal je niet zomaar wegsturen.

Succes! Groetjes Aslan

Hoi,

Voor zover ik weet heeft de maat van de penis inderdaad niets met zaadproductie te maken maar ik weet niet wat die hormonen nog meer voor een gevolgen gehad kunnen hebben. Ik denk ook niet dat de huisarts je wegstuurd als je met deze concrete vraag komt zoals je hem nu hier stelt. Een zaadtest is zo gedaan en dan hebben jullie rust.
Gewoon gaan hoor!!
Dat het perse een jaar moet zijn is ook niet altijd een vast gegeven. Als het een jaar niet lukt dan hoeft er namelijk nog helemaal niets mis te zijn.
Die huisarts zal jullie vraag vast wel begrijpen en jullie doorverwijzen.

Succes!
gr.Inge

Terug
Bovenaan