vraagje over matecare

A

Anoniem

Guest
ik test al nu al 14 dagen met matcare iedere keer negatief.. gewoon testtreep maar voor de rest niks..
nu net was het ook negatief maar dan met een licht streepje ( is ook gewoon negatief ) maar mijn vraag is weet iemand als er dan een heel licht streepje is of het erdan aan zit te komen..?

zou ongeveer over 8/9 dagen weer ongesteld moeten worden en mijn cyclus is altijd 28/29 dagen
En had eerder gehoopt dat het deze maand raak was omdat ik al vanalles klachtjes heb..

ja dan kan die er idd nog aankomen,ik zou dan toch nog even doortesten

xxx

Misschien komt het inderdaad nog wel en ben je deze keer wat later dan anders. Of....kun je misschien toch niet al zwanger zijn?

Hoop het voor je!

x-vlinder

Maar als je zwanger bent ook al is het echt heeel pril en nog niet te testen.. dan heb je toch geen eisprong meer..

hoi bedoel je nu de ovulatie testen of de zwangerschap testen.
snap je niet helemala als je zegt dat je al lwee weken aan het testen bent en voldende week pas ongie moet worden.
Dan kan je nog niet posie testen meid, echt wachten tot je nod, ander heeft het geen zin.

succes ermee.

xxx Bambi

hoi bambi..
nee ik bedoel oveluatietesten..
heb altijd cyclus van 28/29 dagen..
en heb gisteren pas pofitief getest voor oveluatie.. terwijl ik eigenlijk volgend weekend alweer ongesteld zou worden..

had gedacht en gehoopt van jah deze keer is het raak.. maar aangezien ik nu pas positief test zal ik deze maand wel later ongesteld worden ( liever niet natuurlijk )

Hallo Becka,

Het kan wel dat je nu later ongi word.
Of helemaal niet nog beter he!!!
Maar niet iedere vrouw  heeft precies 14 dagen
voor nod de eisprong er zijn vrouwen die
eerder een eisprong hebben of wat later.
Maar ik hoop wel dat je flink aan het klussen
geslagen bent.Om het als nog te benutten.

Heel veel suc6.

Groetjes Belinda

Even voor de duidelijkheid:

Een ovulatietest is ook VET, maar dan ook echt superVET, positief als je zwanger bent. Dat betekent dus, dat als je ver overtijd bent je net zo goed kan testen met een ovulatietest als met een zwangerschapstest. Mocht je nou alleen maar positieve testen krijgen dan zou ik er een zwangerschapstestje tegenaan gooien. Die is namelijk alleen maar positief als je daadwerkelijk zwanger bent.

Dus...

Terug
Bovenaan