Ha Visje,
Ben in januari begonnen met menopur, ben nu met 4e ronde bezig.
Ik heb geen eisprong van mezelf, dus we proberen met menopur eitjes te laten groeien en dan via pregnyl te laten springen. Helaas ligt de pregnyl al vanaf januari in de koelkast en hoop dat ik ze nu binnenkort kan gaan gebruiken, al zal het waarschijnlijk wel niet.
De 1e ronde gebeurde er steeds niks, er groeiden geen eitjes door. Na 4 weken gestopt met spuiten en rustperiode ingelast. De 2e en 3e ronde met hogere dosis begonnen en na een paar dagen lagere dosis. Maar helaas bij beide rondes teveel eitjes (7 of 8), dus geen pregnyl gezet (en geen sex) ivm kans op meerling.
Nu dus ronde 4, ben vandaag 3 weken aan het spuiten en er gebeurt nog niks (vanmorgen nog echo gehad).
Op zich vind ik de echo's niet vervelend, je moet alleen 2x per week naar het ziekenhuis en dat is af en toe lastig met werk enzo (werk nog 2,5 dag in de week).
Nou ja, we zien het wel weer.
Hoe was het vanmorgen met jouw eitjes??
Groetjes, Dani
Hoi Dani,
Ik wilde je al eerder terug schrijven maar kon twee dagen niet inloggen. en later kon ik het weer niet versturen.
Maar jeetje wat vervelend dat je nog steeds geen pregnyl heb mogen zetten.
die onzekerheid is altijd het ergste he. Elke maand begin je weer met volle moed, en positief maar als je dan steeds te horen krijgt dat het nog niet groeit of weer over wordt gestimuleerd is dat echt niet leuk. en vind ik het soms moeilijk positief te blijven.
Maandag was er bij mij een eitje aan het groeien, die was 11mm dus goed voor die dag.
Vanochtend moest ik weer terug en ze hoopten dat ie dan 18 mm zou zijn.
En ja hoor hij was al bijna 20 mm. dus ik mag vandaag de pregnyl zetten.
Ben wel heel opgelucht dat ik eindelijk na twee jaar eens positief nieuws kreeg.
Na de spuit van vanavond moeten we het zelf verder doen.
Ik hoop dat jou eitjes ondertussen ook hun werk hebben gedaan en zijn gegroeid.
We wachten het weer af.
Als ik nieuws heb dan zal ik het weer schrijven hier op het forum, dat vind ik altijd wel een fijne uitlaat klep.
Groetjes visje