Vraagje over mijn 4 jarig zoontje

hallo heb een zoontje van net 4 jaar.Op school doet hij het goed en gaat super graag.Staat te springen om te mogen gaan. Alleen wil hij de laatste tijd alleen maar spelen. Vandaag was hij de verantwoordelijke van de klas.En volgens hem moet de verantwoordelijke niet werken vertelde hij tegen de juf.De juf kon er mee lachen. Maar ik begin mij er druk in te maken.Dit is al de tweede keer dat ik zoiets hoor. En wie weet gebeurd dit nog wel meer.Is het niet zo dat hij stilletjes moet gaan beseffen dat het niet alleen spelen is? Lomp is hij zeker niet hij kan en weet veel. Is dit iets tijdelijk dat bv bij zijn leeftijd hoort of is het toch niet erg normaal? Word er onzeker van. Volgens mij staat mijn vraag verkeerd ! Sorry.
 
Hoi hoi,Ik ben een moeder van 3 zonen ( 13& 11 jaar en 11 maanden) Nu zwanger van ons 4de kindje.Ik denk dat je je zoontje gewoon lekker kind moet laten zijn. Ieder kind is nu eenmaal anders. De een wil leren schrijven en de ander denkt alleen maar aan spelen. Als de tijd rijp is komt het allemaal vanzelf wel. Weet nog goed dat mijn oudste alleen maar wilde bouwen met blokken, wilde voor de rest niets anders. Nu zit hij op de havo en gaat alles super goed. Laat een kind lekker kind zijn. Ze moeten tegenwoordig al zo snel groot worden.Maak je er geen zorgen om het komt echt allemaal wel goed.
 
Terug
Bovenaan