Vraagje over misselijkheid

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik heb even een vraagje over de misselijkheid aan het begin van je zwangerschap. Is het mogelijk dat je daar al direct last van kunt krijgen of kan het zijn dat ik mij dat gewoon inbeeld? Wij zijn nl eind januari gestopt met de pil en vanaf afgelopen weekend zonder condoom. Ik zou volgens de berekeningen afgelopen maandag mijn eisprong moeten hebben en ben vanaf gister (dinsdag) een beetje misselijk. Ik ben nu een beetje aan het  twijfelen geslagen, beeld ik mij dit in omdat ik het zo graag wil of kan het echt zo zijn.

Groeten,

Adyra

Hey

Hoe gaat het

Het zou allebei kunnen

Ja je kan misselijk zijn al vanaf het begin

je hormonen zijn er al zo snel

Je kan ook al gelijk gevoelige borsten etc krijgen

Maar het kan ook tussen je oren zitten om zo maar te zeggen

dat je het zo graag wil en dat je het dan ook gaat voelen

of dat je een griepje /verkoudheid oploopt

dus ja het kan allebei

Ik had van mijn zoontje al snel last van me rug

dat was een paar dagen na me eisprong ik wist niet dat ik

zwanger was en verwachte het ook niet

toen bleken het ook de hormonen te zijn

die zo bezig waren waardoor me me rug daar op reageerde ofzo

Ik weet niet precies wat het was

Maar ik heb het me hele zwangerschap gehad en toen was me zoontje

geboren en toen was het weg

groetjes Natasja

hoi ,
het kan altijd natuurlijk en ze zeggen ook wel dat je misselijk bent als je zwanger bent
maar dat hoeft niet altijd zo te wezen!!ik ben zelf al een paar dagen misselijk,zit nu in ronde 7 en dacht ook van het kan nu wel zo zijn dus heb ik getest maar helaas het is niet zo en weet ook wel dat niet alle testen betrouwbaar zijn maar je gaat er toch wel van uit!!dus als je het niet vertrouwd dan moet je gewoon ff de test doen ja toch!!
mijn eisprong is vandaag maar ik voel er niets van ik wou dat ik het voelde dat zou een stuk makkelijker zijn voor je zelf want nou ga ik gewoon een week goed er tegen aan maar dat doe ik eigenlijk toch wel,gelukkig vind ik het niet zo erg om te klussen dus meid als je het niet vertrouwd ff tesje halen en dan weet hoe of wat ik ben ook zo hoor
van oohh ben misselijk misschien is het wel een kindje wat in me buik gaat groeien
ik wens je veel succes en je kan hier alles vragen je krijgt vanzelf wel antwoord!!
succes he gr voetbalgek

Hoi

Met mij nog ff
Ik las net het stukje van voetbalgek maar
ik zou nog geen test halen als ik jou was
de testen zijn uiterlijk 4 dagen voor je nod betrouwbaar
en vaak zie je dan nog niets
dus ik ben het niet helemaal met haar eens

Ik zou toch ff wachten tot je nod dag
hoe moeilijk dat ook is

Groetjes natasja

Allereerst wil ik jullie bedanken voor jullie reacties,   ik denk dat ik idd nog maar op mijn nod zal wachten, en als die met 2 weken nog niet geweest is, dan zal ik wel testen. Ik hoop natuurlijk wel dat het zo is, maar zo niet dan klussen we stevig door!!!

Terug
Bovenaan