vraagje over mn cyclus

hallo allemaal

ik heb even een vraagje over mn cyclus, ik hoop dat jullie me kunnen helpen,want zelf snap ik er niks meer van!

ik heb een mk gehad, daarna 2 keer ongesteld geweest,elke keer na 3 week. voor mijn mk had ik eencyclus van 28/29 dagen, eerste keer na pilstop wel 21 dagen(maar ja,was ws ontpillen)
nu ben ik 5 aug voor het laatst ong geweest en heb ik 14 aug mn ei gevoeld denk ik(vanmorgen was mn temp ook hoger als eergister,gister vergeten te tempen).
maar kan ik er nu vanuit gaan dat mn cyclus nu 3 week is of is mn lichaam gewoon in de war na mk!

ik hoop echt dat jullie het weten,want wanneer ik nu evt. kan testen is me een raadsel.....

liefs marjolein
oja ik heb steeds getempt om 9 uur smorgens,kan dat wel?

hallo allemaal

ik heb even een vraagje over mn cyclus, ik hoop dat jullie me kunnen helpen,want zelf snap ik er niks meer van!

ik heb een mk gehad, daarna 2 keer ongesteld geweest,elke keer na 3 week. voor mijn mk had ik eencyclus van 28/29 dagen, eerste keer na pilstop wel 21 dagen(maar ja,was ws ontpillen)
nu ben ik 5 aug voor het laatst ong geweest en heb ik 14 aug mn ei gevoeld denk ik(vanmorgen was mn temp ook hoger als eergister,gister vergeten te tempen).
maar kan ik er nu vanuit gaan dat mn cyclus nu 3 week is of is mn lichaam gewoon in de war na mk!

ik hoop echt dat jullie het weten,want wanneer ik nu evt. kan testen is me een raadsel.....

liefs marjolein
oja ik heb steeds getempt om 9 uur smorgens,kan dat wel?

Hoi hoi,

Volgens mij wil het niet zeggen dat je nu een cyclus hebt van drie weken, je ei komt wel snel na je ongi maar misschen duurt het nu wel langer voor je weer ongi wordt dus voor het cirkeltje rond is. Gem. komt de ei 14 dagen voor een ongi maar dat hoeft bij jou niet zo te zijn, bij mij was ie bv voor mijn mk heel laat dus vlak voor ik weer ongi werd. Zo kwam mijn hele cyclus toch op zo'n 26 dagen.

Met tempen heb ik geen ervaring, volgens mij moet je dit doen voor dat je opstaat?

Ik wacht nog steeds op een goede ongi en een ei want die heb ik nog niet gehad na mijn curettage nu 6 wkn geleden.....

Gr. Roos

hoi roseliek
bedankt voor je reactie! dus het is bij jou ook nog steeds niet op orde? balen zeg!
ik heb idd getempt voor het   opstaan en was vanmorgen weer36.9 ik denk dus echt dat ik mn ei al heb gehad. Ik had ook rugpijn en hoofdpijn en dat zijn voor mij wel 'eitekenen'
Ik weet het erg vroeg, maar ja als ik deze keer wel weer een cyclus heb van 3 week zou hebben zou het kunnen toch??dan is het zo'n 12 dagen voor nod en als ik uitga van 4 week 19 dagen,dat lijkt me wel iets te lang.....
Ik snap het niet meer en denk dat het enige wat ik kan doen is afwachten helaas....
Ik hoop dat het bij jou ook snel weer op gang komt! sterkte!

liefs marjolein

Terug
Bovenaan