Vraagje over nacht voeding??

Tamaraluijten

New member
Wanneer kan je voeding snachts weg laten?
Ons mannetje drinkt super goed om de drie uur bv.
En in de nacht stel ik de voeding wel eens uit met drie a vier uur er tussen. Nu vraag ik me af of ik ook de voeding weg kan laten. Laatste bijvoorbeeld rond 12 snachts en dan wachten tot hij vanzelf komt ik denk dat hij wel door zal slapen tot de ochtend.
Maar mag en kan dit?
Is het niet erg als hij tot 6 of 7 uur door slaapt??
 
Hoii

Als moeder zijnde voel je zelf ook wel aan wat goed is voor je kindje. Vertrouw op jezelf. Ons meisje kwam de eerste week `s nachts rond 3u en dat is met de dag al later geworden.. nu slaapt ze wel eens door en soms komt ze rond 6u of nog later. Ik geef ook de laatste voeding rond half 12.
Als ze honger hebben vragen ze er wel om. Laurie is ook pas 2 1/2 week oud. Overdag vraagt ze om de 2/12 a 3u maar `s nachts dus niet..
 
Hier precies hetzelfde. Denk dat ik vanacht dan eens ga kijken hoelang het duurt voor hij erom vraagt. Want verder doet hij het hartstikke goed en drinkt echt super.

Bedankt!
Heerlijk zeker snachts door kunnen slapen?
 
Hij is ongeveer 3390 gram en als ik kolf dan komt er aardig wat uit. En dan kan hij 90-100 cc drinken.
E uit de borst drinkt hij ook super goed. Vanacht heeft hij vijf uur achter elkaar geslapen :)
 
Als je kindje idd goed groeit kan je hem door laten slapen. Anders niet maar dat spreekt voor zich lijkt mij.
Super lekker 5 uurtjes doorgeslapen! Dat is een mooi gewicht. Ik ben benieuwd wat Laurie weegt, die is de laatste dag dat.de kraamhulp er was gewogen en woog toen 3200 gram. Ze drinkt goed dus denk ook wel dat ze goed gegroeid is. Dinsdag komt er iemand van het consultatiebureau en word ze gewogen:)
 
Denk dat je dat zelf wel aanvoelt...
Ik laat Logan ook lekker slapen...hij groeit goed en als hij wil eten meld hij zich wel...
Vannacht ook 4 uur geslapen en daarna nog weer 3 en half...
 
met zo een gewicht denk ik niet dat je hem speciaal wakker hoeft te maken . Anders raakt hij daar aan gewend .

Ik heb begrepen dat bronwater ipv kraanwater ook schijnt te helpen tegen darmkrampjes , heb je infacol al geprobeert ?

 
Terug
Bovenaan