vraagje over nod en testen???

A

Anoniem

Guest
ik heb maandag mijn nod,wanneer kan ik het beste gaan testen???
ik weet het niet.
wie heeft een antwoord op mijn vraag??
knuf en kus jb

Hoi het advies is om in iedergeval je NOD af te wachten en de meesten hebben het geduld om nog eerst een paar dagen overtijd te zijn voor ze testen, maar ik dus niet, ik heb nl helemaal geen geduld en testte de laatste maanden, al een paar keer te vroeg, twee dagen voor mijn NOD, erg zonde van de test want vervolgens werd ik keurig op tijd ongesteld

maar goed ook deze keer had ik geen geduld en ik testte drie dagen voor mijn NOD en ik kreeg een vaag plusje te zien(clear blue) twee dagen later weer gestest, nog steeds voor NOD en een duidelijker kruisje, hartstikke zwanger dus!!

maar er zijn er ook veel die zelfs een week overtijd zijn en negatief testen terwijl ze wel zwanger zijn.

uit zuinigheids overweging zou ik adviseren wacht tot je in iedergeval voorbij je NOD bent

Jeanette

hoi,

als je maandag je nod hebt kun je maandag of dinsdag al testen. Maar je hebt kans dat je dan een negatieve uitslag hebt, terwijl je wel zwanger bent, omdat er dan nog te weinig hormoon in je urine zit. Of natuurlijk dat hij terecht negatief is en je gewoon niet zwanger bent.

Dus als je geduld hebt, een paar daagjes wachten.
Als je geen geduld hebt, gewoon testen en als negatief, de rode duivels afwachten of een paar dagen later weer testen

Liefs Mienetje
(getest dag na nod en een heeeele vage streep, maar het was een streep!)

ja ik geloof dat ik maandag mijn nod heb had het eerder uitgerekend maar dat was foutr geloof ik.
maar dus dan denk jij dat het verstandig is om dinsdag te gaan testen.
ik heb al die tijd nog niet getest heb gewoon rustig afgewacht houd het nog steeds vol maar wordt steeds moeilijker hhoor,
vandaar ook dat ik met deze vraag kwam,

maar jij bent al zwanger j van harte.

knuf en kus

Een goede zaterdagavond.

Zijn jullie mannen ook voetbal aan het kijken???
Over testen:
Je kan op babybrabbel.org zoeken onder calculator of zoiets. Heb ik pas ook gedaan. Dan kan ke adhv de afgelopen cycli uitrekenen wanneer de belangrijke data zijn voor als je zwanger bent. Bv de vruchtbare dag, vanaf wanneer je kan testen, wanneer de innesteling is enz. Erg leuk.
Bij mijn test bleek ik vanaf ong 2 dgn voor de nod te kunnen testen, maar mijn testen zeggen 4 dgn vtv al betrouwbaar te zijn.

Groetjes en succes!

denk nu dat vele mannen voetbal aan het kijken zijn.
mijn mannetje niet is niet zo'n voetbal fan

bedankt voor de tip zal daar eens gaan kijken.......

knuf en kus

nee, naar een bruiloftsfeestje.....
ik was naar een vriendin met mijn zoontje van 11 maanden, de mannen naar de receptie.
Wilde meneer daar dus absoluut niet in bed.
ja, liggen wel maar slapen niet...
Om 21 uur maar naar huuis gegaan.
Thuis in bed gelegd, binnen een minuut was ie vertrokken

Dus nu maar even achter de computer.......

Jb, ik zou wachten tot dinsdag, als geen duivels, dan testen.
Duim voor je

Terug
Bovenaan