vraagje over ongi na verwijderen spiraal

hoi meiden
even een vraagje aan degene die ook een spiraal hebben gehad. hoe snel waren jullie ongi na het verwijderen en hoelang.
voor de geboorte van onze dochter was ik aan de pil en meestal toch wel 4 of 5 dagen ongi. paar maanden na haar geboorte een spiraal laten zetten en na een maand of 8 (bijna) helemaal niets meer.
nu afgelopen woensdag laten verwijderen en gister middag ongi helder rood, maar 'savonds al weer zo goed als weg en nu alleen nog maar klein beetje bruin. vroeg me af of dit gewoon is. of wisselt dat heel erg per vrouw.

ben eigenlijk wel blij met de duivels nu heb ik in ieder geval een startdatum waar ik vanuit kan gaan.
nu maar tellen tot de volgende duivels (of niet hihi)

 
Ik heb na het verwijderen van mijn spiraal de eerste maand een beetje een vreemde cyclus gehad, nou ja ben 2 keer ongi geweest in een maand tijd! Kon er dus niet echt veel wijs uit worden, Maar na die 2e keer werd ik weer netjes na 28dg ongi, en de 3e maand was ik alweer zwanger!

Hoop dat je snel zwanger bent,
Groetjes Anne
 
Ik heb het even terug gezocht. Op 2 maart liet ik mijn mirena-spiraal verwijderen en op 3 maart werd ik 'ongesteld', ongeveer 5 dagen. Op 25 maart werd ik weer ongesteld en dat was gelijk de laatste keer, ik ben nu bijna 34 weken zwanger.
Voor mijn gevoel was mijn eerste ongesteldheid niet echt normaal, kwam het meer door het verwijderen van het spiraaltje.

Succes en hopelijk is het bij jullie ook snel raak!
 
tja het lijkt me dat het bij mij toch niet meer van het verwijderen kan zijn het was al 4 dagen later en tussendoor helemaal geen druppel bloed.
maar ja ik wacht het gewoon af
 
Bij mij was het ook veel te veel en te lang om echt door het verwijderen te zijn. Maar het hormoon dat erin zit wordt natuurlijk ook opeens weg gehaald. De eerste 24 uur na het verwijderen had ik ook niet/nauwelijks bloedverlies.
Pas als je de tweede keer ongesteld wordt heb je een echt beginpunt voor je cyclus
 
Terug
Bovenaan