vraagje over ontpillen

A

Anoniem

Guest
betse mensen

ik hoor hier op het forum heel veel over ontpillen enzo, en nu kreeg ik van een vriendin de vraag of je als je aan het ontpillen bent wel gewoon een eisprong kan hebben,

Wie weet hier misschien het antwoord op??/

Ps mijn vriendin is sinds 2 twee en halve week gestopt met de pil en heeft via ovulatietests gemerkt dat ze nu vruchtbaar is, maar ik weet nou niet of je al zo snel een eisprong kan hebben, en als dat wel zo is dan ben je toch eigenlijk al niet meer aan het ontpillen toch?????

liefs venessa

hallo,

Dat is bij iedereen verschillend. Je hebt wel gewoon een eisprong en kunt ook gewoon de eerste maand zwanger worden.

Maar het kan ook zo zijn dat het wat langer duurt. Ik was toen de eerste keer stopte met de pil gelijk zwanger. Helaas heb ikzelf toen een miskraam gekregen. En nu proberen we het weer.

Mijn schoonzusje was bij beide zwangerschappen gelijk zwanger na het stoppen met de pil.

Succes.

Patricia

hai,

Bij sommige kan het zelfs bijna een jaar duren, voordat alle afvalstoffen van de pil eruit zijn, het is bij iedereen verschillend,niemand is hetzelfde was het misschien maar zo, dan waren de kansen op zwanger worden allemaal hetzelfde, en was het niet zo oneerlijk verdeeld, maar ja het is nu eenmaal zo.
Succes

veel liefs loona

Hoi,
het is inderdaad (helaas) zoals de meiden hierboven het omschrijven. Je kunt meteen weer goed in de cyclus zitten en een eisprong hebben. Maar het kan ook anders.
Je weet het niet. Jammer genoeg.
Groetjes V.

Terug
Bovenaan