vraagje over Pampers

A

Anoniem

Guest
Hoi!

We hebben een "foutje" gemaakt.
Bij de Makro zijn de Pampers in de aanbieding,dus die zijn we gisteren maar meteen gaan kopen.
Maar nu zie ik dat mijn vriend de verkeerde maat heeft genomen,tenminste dat denk ik.
Luuk weegt nu bijna 10 kg,en heeft de laatste tijd maar 4+ gehad,deze zijn voor 9 tot 20 kg.
Maar nu heeft mijn vriend maat 4 gepakt,deze zijn voor 7 tot 18 kg....en het zijn maar liefst 2 dozen,dus 6 pakken!
We moeten ongeveer 15 minuten rijden voor de Makro..wat zal ik doen..terug brengen of het maar met deze maat doen??(doet  hij wel een tijdje mee)
Zou er veel verschil in zitten?
Als ze eenmaal open zijn kan ik ze natuurlijk niet terug brengen.
Wat zouden jullie doen??

Liefs,Swinnie

hoi

Ik denk dat je ze gewoon kan gebruiken hoor. Pamper heeft geloof ik bij de verschillende soorten luiers ook verschillende maten, zal wel met de pasvorm te maken hebben.
Ik denk dat je best 6 pakken op hebt voordat je kindje op 18 kilo zit! dat gaat toch niet zo snel?

En je kan altijd nog 1 doos open maken en kijken hoe de luier zit? en dan kun je alijd nog de andere doos ruilen.

Ik zou ze gewoon houden!

Evelien

Hoi Swinnie,

Tussen 4 en 4+ zit bijna geen verschil hoor.
Wij hebben een tijdje 4+ gebruikt voor Sven voor de nachten omdat we dachten dat die misschien langer droog zouden blijven maar dat was niet zo.
Nu hebben we gewoon weer 4 en qua pasvorm zitten die zelfs nog beter dan 4+ bij Sven.
Bij de laatste controle bij het CB (ongeveer 2 weken geleden) was Sven 10,8 kg dus ik denk dat jouw kindje die pampers nog prima past hoor.

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Heej,

Mijn zoontje weegt 11 kilo en heeft ook nummer vier, dus als ze goed zitten zou ik ze gewoon lekker houden...
Ik heb ook wel es per ongeluk 4+ meegebracht en die ook gewoon opgemaakt, past perfect ;-)

Terug
Bovenaan