vraagje over poep uit de luier...

Mijn dochter heeft regelmatig dat de poep uit haar luier komt. Dan weer op haar rug, dan weer op haar buik. Heb al verschillende types luiers geprobeerd. Ze moet echt pampers hebben, want ze plast heel veel. Heb Kruitvat geprobeerd, maar dan had ze vaak vochtige kleren. Nu moeten we dus een aantal keer per week poepkleren uitwassen. Op zich geen probleem hoor. Vind het niet erg. Maar misschien dat iemand tips heeft. Ze is vrij smal en lang.

Groetjes,
Evelien

Hoi Evelien,

Hier hebben wij het probleem ook hoor. Bij ons is het alleen zo dat het heel veel is en vrij dun. Tiara is vrij stevig (zeg gerust maar bol) en niet zo heel lang. Ik heb geen tip voor je, maar wilde je ff laten weten dat je niet de enigste bent hoor.

Groetjes Nancy

Hoihoi,

Dat had ik ook met Lars dat de poep eruit kwam en ook de hele tijd een nat rompertje ik ben overgegaan naar een grotere luier en nu blijft hij droog en de poep blijft er ook wel in tot het randje

Groetjes,

Bianca & Lars

Hallo,

ik raad je aan een grotere maat luier te nemen. Het ligt er tenminste aan wat voor maat je nu gebruikt, maar bijvoorbeeld 2 gaat tot 6 kilo, maar ik had Tijn toch echt al snel in maat 3 omdat ik bleef verschonen en ook 's nachts. Toen we over gestapt zijn op maat 3 was het over en blijft alles er in.
Groetjes danielle

Ik heb het nu in de gaten gehouden, maar het ligt niet altijd aan te volle luier. Vanochtend had ze het nog (we stonden net op het punt om naar het kinderdagverblijf te vertrekken) en ze had pas een schone luier aan. Verder weegt ze rond de zeven kilo en zit ik al op maat drie. Het gebeurd soms zelfs dat er bijna geen poep in de luier zit, maar bijna alleen erbuiten. Ik pas ook altijd extra op met het aandoen, dat hij heel erg goed zit, maar ik weet het echt niet meer. Het wordt gelukkig wel minder. Het is niet meer elke dag, maar een paar keer per week. Heb dus wel het idee dat het beter gaat. Ik verschoon haar nu gewoon vaker. Ook poept ze de laatste weken vaker, waardoor het minder is per keer. Wat een praat allemaal. hahaha.

In ieder geval super bedankt voor jullie tips.

Groetjes,
Evelien mv Renée (18 weken)

Terug
Bovenaan