vraagje over pregnyl en buikpijn

hoi allemaal,

ik heb maandagmiddag mijn pregnyl gezet.
de gyn. heeft ons verteld dat na ongeveer 24 tot 36 uur de eisprong plaatsvindt.
Ik heb, alle behandelingen overigens, altijd heel veel buikpijn in de periode dat mijn eitjes groot genoeg zijn en de pregnul dus gezet wordt.
na het zetten van de pregnyl is deze pijn meestal na 2dagen wel weg.

ik heb nu bijna 48 uur geleden de pregnyl gezet en heb echt nog vreselijke buikpijn. Ik kan bijna niet fatsoenlijk rechtop staan. Laat staan lopen of iets anders.
Het liefste zit of lig ik, maar opstaan is dan weer een ramp.

Herkennen jullie dit?

Thanks.
mama peet

Hallo!

Ik heb het precies zo met mijn   eisprong ik gebruik alleen chlomid maar de klachten zijn hetzelfde, hevige pijn, moeite met plassen en lopen, je voelt alles zitten zeg maar. Ik heb het ook een keer gehad na een IUI behandeling toen ben ik s'avonds op de 1ste hulp beland. Ik kon ook niet meer lopen en kreeg hevige koorts. Na een echo bleek het toch toch komen van mijn eisprong. Ik heb het nu 3 keer heel hevig gehad en van mijn gyn moet ik dan maat Ibuprofen innemen omdat er gewoon niets aan te doen is.

Ik ben blij dit berichtje van jou te lezen want ik hoor er verders niemand over.
Ik hoop dat het gauw wegtrekt en dat de pijn deze maand niet voor niets is...

Groetjes

hoi,

echt fijn om te lezen dat iemand deze klachten herkend.
ik ben de 1e keer ook naar het ziekenhuis gegaan.
daar werd me ook verteld dat die pijn idd van de eisprong kan komen. Daarnaast had ik wat vocht rond de eierstokken zitten.
Ik maak elke keer naast 1 of 2 goed groeiende eitjes ook een heleboel kleintjes aan.
eigenlijk wel logisch dus dat die buikpijn er komt...
maar... het duurt nu zo lang. Heb sinds zondagavond zo'n last en dacht eigenlijk er vandaag wel vanaf te zijn, omdat ik 2 dagen geleden de pregnyl heb gezet...
nou maar hopen dat de pijn snel weg zakt en dat het idd niet voor niets is geweest

groetjes

ik heb het ook de eerste keer gehad. Ik was meteen bang voor overstimulatie en heb het een dagje aangekeken. De volgende dag was het over. De gyb zei dat het een bijwerking kon zijn, onschuldig. Hou het toch maar goed in de gaten!

Terug
Bovenaan