vraagje over pukkeltjes

ik weet dat het ergens al eerder is besproken maar kan het niet meer vinden....

maar wat ik wilde vragen is.:

jamie is vandaag 4 weken en heeft nog steeds veel last van pukkeltjes en had eerst het idee dat het weg trok maar nu komen er allemaal witte kopjes op net als bij volwassenen ik ga er natuurlijk niet aan zitten maar weet iemand wat ik er op kan smeren of dat het weg trekt en wanneer... ze zeggen dat het mijn hormonen zijn of de voeding (ik geef fles) maar kan verder op ze lichaam niets vinden.. weet niet wat het gemiddelde is hoe lang dit aanhoud..?

groetjes marielle

hoi marielle,

ik ben eigenlijk bij het najaars-forum, maar las je vraag, mijn zoontje heeft ook pukkeltjes gehad, waren soort puistjes met zo'n wit puntje erop, ik dacht ook bij een week of 4 dat het wegtrok en daarna kwam hij helemaal onder te zitten, ik heb er verder niets aan gedaan, want op het cb zeiden ze dat het vanzelf weg zou trekken, en met een week of 8 a 9 trok het idd weg, ik heb ook FV gegeven, met BV schijnt het wat langer te duren voordat het wegtrekt,

groetjes susanne

Hoi Marielle,

Mijn dochter Emma is morgen 8 weken en  heeft ook veel last gehad van pukkeltjes, maar nu is het weer weg! (gelukkig..)
Ze werd geboren met een supergaaf huidje, maar na 3 weken kwamen  die pukkeltjes die jij beschrijft. Ik geef bv trouwens. En nu sinds een weekje zijn ze langzaam weggetrokken en nu is ze weer gaaf. Ziet er toch weer mooier uit he...haha.
Succes ermee!  ohja, ik heb er niks opgesmeerd, zou ik ook niet aanraden, vaak wordt  het er alleen maar meer geirriteerd van.

groetjes! Eveline  

mijn kleine meid had ook pukkeltjes rond haar 4e week. ik geef FV, daar heeft het mee te maken zegt het CB en het feit dat mijn man getint is en ik niet....niet ongerust over worden, niet teveel parfum houdende zald gebruiken (ik heb nu Balneum baby en is suoer)
veel succes

bedankt voor jullie reacties!!

gelukkig trekt het nu langzaam weg heb er maar niets op gesmeerd alleen af en toe beetje creme van zwitsal voor ze droge huidje...maar het gaat steeds beter en nu maar hopen dat hij het niet weer open krabbelt en dat het weg blijft!

groetjes

Terug
Bovenaan