vraagje over regelmaat menstruatie

A

Anoniem

Guest
Hallo moeders,

Ik heb een vraagje over menstruatie. Ik ben in oktober bevallen en ik geef nog borstvoeding. Ik ben inmiddels weer een keer ongesteld geweest, een normale menstruatie. Het is alleen wel alweer zo'n 6 weken geleden, terwijl ik voor de bevalling altijd na 4 weken weer ongesteld werd.
Hoe ging dat bij jullie? Was je meteen weer regelmatig, of duurde dat even? En welke invloed kan borstvoeding daarop hebben (ik weet dat je met b.v. vaak maanden niet ongesteld wordt na de bevalling, maar weet eigenlijk niet hoe het zit als je eenmaal ongesteld bent geweest).
Oja, ik ga er dus vanuit dat ik niet zwanger ben.

Alvast bedankt!

groetjes
Mandarijn

Hoi mandarijntje,

kijk eens op www.borstvoeden.info!!! Daar zijn heel veel ervaringsdeskundigen en wordt altijd door meerdere vrouwen uitgebreid antwoord gegeven op je vragen.

groetjes van Marloes

Bedankt voor de tip, Marloes! Ik overwoog al om m'n vraag op het zomerforum te plaatsen... fijn dat je ook hier meeleest!
Ik ga de website eens bekijken. Het borstvoedingforum kende ik al wel, maar deze nog niet.

groet
Mandarijn

Hoi Mandarijn,

Ik geef ook bv, maar kan je helaas niet helpen met je vraag. Ik heb ook geen idee. Wel weet ik net zoals jij dat het allemaal kan verschillen als je bv geeft.

Naast de tip van Marloes hierboven zou je ook eens op Google kunnen intypen "borstvoeding + ongesteld" (met de tekst tussen ") dan kom je ook veel onderwerpen / andere forums  tegen met dit onderwerp.

succes en groetjes Sylvia

Hoi,

Wanneer ik bv geef word ik pas  na 9 mnd weer ongesteld, en dan nog onregelmatig. Menno is nu ruim 6 mnd. en ik heb nog niets gehad.

Francien

Hoi hoi,

Ik "dacht" met 8 weken weer ongesteld te zijn. Dit hield echter 2 dagen aan en was lang zo heftig niet als de gebruikelijke ongesteldheid. Ik heb dit ook niet weer gehad.
Ben nu 6 1/2 maand borstvoeding aan het geven en nog steeds niet ongesteld geweest. Weet met zekerheid te zeggen dat ik NIET zwanger ben hoor, haha.

Weet niet of je iets aan mijn verhaal hebt.

Groetjes,
Rolanda

Hoi moeders,
bedankt voor de reacties hoor, fijn! Ik denk dat ik er maar vanuit ga dat het bij de borstvoeding onregelmatig kan blijven.
Overigens ben ik net vandaag weer opnieuw ongesteld geworden. Dan realiseer je je weer dat je daar eigenlijk helemaal niet op zat te wachten . Er gaat echt al vanalles mis vandaag.... heb zelfs het eten laten aanbranden.. nou dat gebeurt me nooit! Maar goed, vanavond maar vroeg naar bed en morgen weer fruitig op.

groet
Mandarijn

Terug
Bovenaan