vraagje over samenlevingstest

Hoi allemaal,

Ben niet zo vaak op internet, maar zo nu en dan lees ik jullie onderwerpen... nu heb ik een vraagje...

Ben in behandeling bij de gynaecoloog (1e fase) en nu moet ik op cyclusdag 14 terug komen voor een samenlevingstest. Nu heb ik de dokter verteld dat ik meestal een cyclus heb van 31 dagen. Wil het dan niet zeggen dat ik pas langs moet komen op de dag dat ik vruchtbaar ben zodat ze dan kunnen kijken of er zaadcellen aanwezig zijn want dat zou namelijk pas op dat 17 of 18 zijn? Of moet ik echt gewoon op dag 14 terug ongeacht wanneer mijn eisprong is?

Ik hoop dat iemand mij dit kan uitleggen want ik voel me gelijk zo dom bij de gynaecoloog als ik moet gaan bellen om de afspraak te verzetten omdat zij het volgens mij niet goed heeft doorgegeven.

thx!!!

gemma

Volgens mij   moet je in de dagen net voor je eisprong gemeenschap hebben dus zo dom is je vraag niet. Een vriendin van mij heeft die test ook gehad (net voor haar sprong) en toen was ze zwanger!!!

gr
Marielle

Hoi,

Het is niet gek hoor dat ze je op dag 14 laten komen. Bij ons deden ze dat ook en we moesten net zo lang terugkomen totdat ik vruchtbaar bleek. We hebben toen 3 testen in 1 week gehad. En ook ik ben na deze test zwanger geraakt

Succes
Inge

Hoi Gemma
Ik heb een hele onregelmatige, vrij lange  cyclus en moest dus pas op dag 17 komen en toen inderdaad 3 keer tot ze een eisprong zagen, zal bij jou dan ook waarschijnlijk zo zijn. Vervelend maar 't is voor een goed doel moet je maar denken!
gr, Saar

Terug
Bovenaan