vraagje over sex

A

Anoniem

Guest

hallo,

Nou had dus een vraag, heb gelezen dat velen van jullie gingen sexen
en dat kort daarop dus de bevalling werd ingezet!
Nu is het niet zo dak sta te springen om besprongen te worden(hihi) maar ja
als ik daarmee de boel kan opstarten??!
Mn vraag luidt dus, bij hoeveel weken zwangerschap heeft dat zin?
kan het al een paar weken voor de uitgerekende datum of echt pas
rond de uitgerekende datum???

Hoop wat van jullie te horen!

Groetjes Jo

hoi hoi

ik heb er geen ervaring mee maar ik ben er nu wel mee bezig om de paar dagen sex te hebben in de hoop dat het help hahahaha bij mijn eerste is het waarschijnlik gekomen dat ik achterop de brommer zat en toen ik weer thuis kwam kreeg ik een raar gevoel van binnen en ja hoor de weeen waren begonnen die nacht was ik ook bevallen van mijn dochter dus ja ik weet het ook niet of sex inderdaad helpt maar ik hoop het wel ik ben het ook zat loop krom van de pijn in mijn bekken en mijn rug en ik heb nog 14 dagen te gaan dus ook ik ben het zat ik wil weer normaal lopen en kunnen slapen maar goed nog ff geduld hebben  en hopen dat het snel gebeurd veel suc6 met de laatste loodjes!!

groetjes bianca 38 wk

Hoi Jo,

Ik heb ook gehoord dat sex de bevalling op kan wekken maar dat gebeurd alleen als je lichaam er ook echt klaar voor is.

Ik heb het zelf nog niet geprobeerd. Mijn man en ik hadden voor afgelopen zaterdagavond een romantische date gepland. Hij was afgelopen zondag namelijk jarig en het leek hem zo leuk als de kleine zich als verjaardags kadootje zou aandienen. Ik was toen ook 39 + 3 dus het mocht nu wel komen van ons. Dus we wilden zaterdag even uitproberen of dat bakerpraatje voor ons ook zou helpen.
Maar mijn arme hubbie is vrijdag ziek geworden, zware verkoudheid, erge keelpijn en iets diarree dus onze date ging niet door.