vraagje over sex

A

Anoniem

Guest

hallo,

Nou had dus een vraag, heb gelezen dat velen van jullie gingen sexen
en dat kort daarop dus de bevalling werd ingezet!
Nu is het niet zo dak sta te springen om besprongen te worden(hihi) maar ja
als ik daarmee de boel kan opstarten??!
Mn vraag luidt dus, bij hoeveel weken zwangerschap heeft dat zin?
kan het al een paar weken voor de uitgerekende datum of echt pas
rond de uitgerekende datum???

Hoop wat van jullie te horen!

Groetjes Jo

hoi hoi

ik heb er geen ervaring mee maar ik ben er nu wel mee bezig om de paar dagen sex te hebben in de hoop dat het help hahahaha bij mijn eerste is het waarschijnlik gekomen dat ik achterop de brommer zat en toen ik weer thuis kwam kreeg ik een raar gevoel van binnen en ja hoor de weeen waren begonnen die nacht was ik ook bevallen van mijn dochter dus ja ik weet het ook niet of sex inderdaad helpt maar ik hoop het wel ik ben het ook zat loop krom van de pijn in mijn bekken en mijn rug en ik heb nog 14 dagen te gaan dus ook ik ben het zat ik wil weer normaal lopen en kunnen slapen maar goed nog ff geduld hebben  en hopen dat het snel gebeurd veel suc6 met de laatste loodjes!!

groetjes bianca 38 wk

Hoi Jo,

Ik heb ook gehoord dat sex de bevalling op kan wekken maar dat gebeurd alleen als je lichaam er ook echt klaar voor is.

Ik heb het zelf nog niet geprobeerd. Mijn man en ik hadden voor afgelopen zaterdagavond een romantische date gepland. Hij was afgelopen zondag namelijk jarig en het leek hem zo leuk als de kleine zich als verjaardags kadootje zou aandienen. Ik was toen ook 39 + 3 dus het mocht nu wel komen van ons. Dus we wilden zaterdag even uitproberen of dat bakerpraatje voor ons ook zou helpen.
Maar mijn arme hubbie is vrijdag ziek geworden, zware verkoudheid, erge keelpijn en iets diarree dus onze date ging niet door.
Hij loop al wkn tegen die kleine te  roepen dat ie 7 Okt. moet komen en afgelopen weekend heeft hij alleen maar geroepen; je gaat nu niet bevallen hoor. Je heb nu helemaal niets aan me.
Dus ik heb mijn benen stevig dicht gehouden.

Nu mag die kleine van mij niet komen, want nu ben ik flink verkouden aan het worden, en keelpijn, voel me echt niet lekker. Ben morgen uitgerekend dus wat een timing hé.
Volgens de VK wacht je lichaam op zo'n moment wel met bevallen.

Kruimel ( morgen 40 wkn )

ik vind jou grappig door dat je die vraag stelt, en nee ik weet het eigenlijk niet, ik doe ook maar wat , ik vind het zelfs nu niet eens fijn meer want als hij in me gaat voelt alsof een mes in me heen en weer gaat dus, ik doe het dus puur uit om de bevalling op te wekken.

Manal 38+4

Bij mijn dochter was ik 39,2 dagen zwanger en blijkbaar was mijn lichaam klaar voor een bevalling. Ik denk dat het sperma de boel op gang heeft gezet want op 39,3 braken smiddags mijn vliezen en mijn dochter is met 39,4 in de ochtend geboren.
Wel weet ik dat je lichaam er klaar voor moet zijn en anders heeft het geen zin. Dus of het zin heeft om het met 36 of 37 weken te gaan proberen weet ik niet.....
Mijn man ziet het niet zo zitten op het moment en denkt dan dat ik het alleen maar doe om de boel te voorspoedigen.... . Oke gelijk heeft ie ook wel een beetje

Monique (39,1)

hoi hoi

ik ben van sept forum en al bevallen van een meid die nu 1 maand is
de  avond van 40,6wk hadden we sex gehad had zoiets van nou asl ze gelijk hebben met de sex praatjes dan doe ik het nu maar een keer had er niet zoveel behoefte aan maar ik dacht meer van ben nu al overtijd dus kan het proberen nou en de volgende dag is kirsten geboren dus misschien heeft de sperma toch zijn werk goed gedaan hihiihih

gr
linda mv romy 18mnd en kirtsen 1mnd

Sex wilt inderdaad alleen helpen als je baarmoeder klaar is om te bevallen....
Mijn   vriendin is maandagnacht bevallen na 42 wk en 1 dg en ze heeft werkelijk waar alles geprobeerd : bitterlemon drinken, ananas eten, wonderolie slikken, gekruid eten en zelfs sex maar niets heeft geholpen.....
Ik moet zelf ook nog 1 wk en 1 dg maar nu ik haar hoor mag mijn kindje ook komen zwijmel zwijmel.... de verhalen over pijn etc hoor ik maar niet  

Groetjes Anja

Hallo dames,

In sperma zit idd een weekmaker en dat kan dus je baarmoedermond week maken, maar je lichaam moet er wel aan toe zijn. Wat nog een beetje extra helpt is klaarkomen, dan trekt je baarmoeder samen en dan kan het ook opgang komen, ik dacht, dit kan dus ook zonder man,  maar het is dus een combi, alleen wanneer je lichaam en de kleine er klaar voor zijn.

Succes met het overtuigen van mannen, ik denk dat die van mij er echt niet in trapt, ik wil al een lange tijd niet en nu ineens wel, ik ben bang dat hij het nu niet ziet zitten, maar ik ben nu 37 weken, dus wie weet hoe ik er over 2 weken overdenk, hihi, ga ik hem gewoon nog even verleiden.

Groetjes
Hoopvol

Terug
Bovenaan