vraagje over slapen

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

alles goed meiden hier gaat het supper nog minder dan een maand en sverre is al weer 1 jaar.

maar hier effen mijn vraag slapen jullie kleintjes ook zo weinig? sverre slaapt volgends mij maar 1 x goed 1.5 a 2 uur maar leg hem sochtends nog wel weg weet dan niet of hij slaapt.

staan is nu veel leuker dan slapen. maar snachts slaapt hij goed af en toe wel wakker troosten en dan weer slapen. hij slaapt van ongeveer 19.30 tot 7.30 ongeveer.

nou doei doei lucy

Hoi!

Het kan enorm verschillen hoor, per kind. Finn (10 mnd) slaapt overdag nog wel vrij veel. Meestal slaapt hij 2x en dan wel ruim 2 uur per keer, soms langer. 's Avonds gaat hij rond 19.30 naar bed en slaapt dan klokje rond. Sinds hij kan kruipen, staan en langs de tafel loopt is hij juist meer gaan slapen. Blijkbaar is het allemaal erg vermoeiend.

groetjes,
Ikke

Hoi hoi,

Ons kindje slaapt s'morgens ongeveer 1 a 2 uur en s'middags 1,5 a 2 uur. Rond 19.00 gaat ze naar bed en is klokslag 05:45 wakker. Lopen is ook hier favoriet, maar wij zouden het ook wel prettig vinden als ze s' ochtens iets later wakker zou worden. Lees dat jullie kindjes rond 07:30 wakker worden, wat lijkt me dat heerlijk. Maargoed, maakt ook niet uit we genieten volop van ons kindje, vrolijke noot in huis... wat willen we dan nog meer?

Groetjes Sylvia

De tijd gaat snel he?

Wanneer je kindje rond 1 jaar is zou je het ochtend slaaptje weg kunnen laten.
Het zal eerst even wennen zijn, maar hij/zij zal s'middags wel weer wat langer slapen.
Suc-6

Groetjes E.J.

Lucianna slaapt vanaf 8 maanden nog maar 1 x per dag, van half 1 tot half 3, voor de rest niet meer. Geeft niet, als ze 's nachts maar slaapt.

Groetjes van Gea

Hoi,

Lars heeft even een week gehad, dat hij 's ochtends niet meer wilde slapen, maar nu hij verkouden is, slaapt hij juist erg veel.
Ik merk ook, dat hij deze slaapjes hard nodig heeft. Wanneer hij moe is, wordt hij erg druk, luidruchtig en hangerig.
De laatste dagen hebben we hem zelfs 's middags (rond 4 uur) weer even in bed gelegd. Dan mekkert hij wel even, maar is rond etenstijd weer zijn vrolijke, gezellige ik.

Groetjes, Marijon

hoi hoi meiden

leuk om te merken dan onze kinderen er anders mee omgaan slapen de ene meer de ander bijna niet,

doe het nu tegen woordig zo als hij het haalt rond 12.30 naar bed tot 16.00 en als hij te moe is dan doe ik hem al na zijn fruit hap naar bed. dat is dus nu al een paar dagen denk tanden op komst pfff kwijlen man niet normaal meer. denk een hoek tand,

nou doei doei lucy

Hoi Lucy

Lars is ook enorm aan het kwijlen en trekt zijn onderlip naar binnen. Heb vandaag even gevoeld en voelde een grote bobbel in de linkeronderkaak. Ik gok op een 1e kies (arme jongen...)
Overigens wilde meneer vandaag na 10 uur niet meer slapen. Hij viel vanavond dus als een blok in slaap.

Groetjes, Marijon

Terug
Bovenaan