vraagje over staafmixer

Hey moeders,

Mijn dochter is nu ruim 3 maanden en ben me aan het orienteren op het aanschaffen van een staafmixer. Hoeveel watt moet de staafmixer hebben? heeft iemand ervaring hiermee / tips??

Groetjes WH
 
hoi,

ik kan je niet echt aangeven waar je precies op moet letten. Ik heb de staafmixer van mijn moeder gehad en dat ding is toch al wel een jaar of 10 oud schat ik... Het is handig om er een mengbeker bij te hebben zodat niet heel de keuken onder zit... Maar die zit er bij de meeste wel bij. Die van mij is van braun maar ik geloof dat bijna elk merk wel volstaat. Bij mij zit er een mesje in en ik geloof dat je ook staafmixers hebt waar je verschillende stukken op kan zetten. Tot nu toe heb ik alles goed kunnen pureren hiermee en het is prettig om alles zelf te kunnen maken. Mijn ervaring is dat ze er ook beter van gaan poepen (en minder dun, is ook wel prettig:) Succes met de aanschaf.

 
ik heb er eentje van 10 euro, werkt prima. Hoeveelheid watt??? geen idee. Denk dat ze allemaal wel een beetje hetzelfde zijn. Mijne is van hard plastic, dat vind ik wel fijn en hij kan ook in de vaatwasser, al denk ik dat ze dat allemaal wel kunnen.
Grappig dat je er zo mee bezig kunt zijn, met een staafmixer :p
 
Terug
Bovenaan